/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha BWS ng starter ikke
Fra : mort1760
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 15-06-05 23:24

Der kommer Benz til motoren og der er gnist på tændrøret.
Men den gidder ikke starte

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-06-05 23:30

Har den været skilt ad ?? er den tæt??er benzinen gammel??er luftfilteretRent??
Mvh Sune

Kommentar
Fra : mort1760

Dato : 15-06-05 23:40

Ja, den har værte skilat ad og fået nye pakninger, da vi skulle sætte ny cyl på...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-06-05 23:57

Prøv at holde din tommelfinger for tændrørshullet medens du trykker på Kick/starteren så skal kompresionengerne presse din finger væk så trykket kan komme ud ellers er der en utæthed evt en knækket stempelring ??Passer stemplet nøjagtigt i cylinderen??

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 16-06-05 08:50

Du har såmænd nok vendt stemplet forkert, der er en pil på toppen af stemplet der skal pege mod udblæsningen..
Kontroller lige det.

mv.
Peter Jensen