/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Pink Floyd billetter
Fra : erling_l
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 14-06-05 00:51

Er ved at synke ind i en ultratraumatisk depression over den åndssvafe måde, som billetter uddeles på til Live8. Jeg er hamrende kold overfor amatørbands som Rolling Stones, R.E.M., U2, McCartney, Scissor Sisters osv. - men nu fik de lige vend fokus fra hjælp Afrika til se PF's genforening.

Men... billetter kan kun fås ved at vinde en SMS konkurrence, som dels er ovre, og dels er forbeholdt øboerne over there.

Det er rystende: Spil for at samle verden - men behold billetterne selv...

Spørgsmålet er enkelt - hvordan pokker omgår man de regler og kommer med alligevel. Ud over afregning via point, er jeg klart villig til at smide lidt kontant oven i for en brugbar løsning (kræver altså, at en god ide kan gennemføres).

Måske ikke i kandu's ånd - men er temmelig derperat over at være dømt udenfor døren på dette.

Accepteret svar
Fra : lyhne1

Modtaget 110 point
Dato : 14-06-05 01:00
Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 14-06-05 01:09

Hej Lyhne1.... har selv overvejet ebay, men det fremfår faktisk ret klart, på live8 hjemmesiden, at billetter ikke kan gensælges / omregistreres

I øvrigt lidt af en skidt fætter, ham der - seneste anmeldelse :

WARNING FALSELY ADVERTISES ITEMS. ITEMS NOT AS STATED. REFUSES TO REFUND MONEY.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 14-06-05 01:14

LOL!! Sorry.. Så meget havde jeg desværre ikke sat mig ind i det.. Beklager...

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 14-06-05 01:16

Er bange for at du må glæde dig over at Pink Floyd for ca. 6 mdr. siden proklamerede at de vil på verdens tour, efter at David Gilmour & Roger (gud) Waters er kommet på talefod igen efter mange års fjendskab. Jeg glæder mig ihvertfald ustyrligt!!!!!!! I mellemtiden må du se om du kan fange danske "Pink Floyd Experience" på scenen.....det er ikke den ægte vare, men de gør det meget mere end hæderligt

Vh fluffyclaus

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 14-06-05 06:01

Nu hedder de godt nok Pink Floyd Project, men det ændrer ikke ved, de laver en super god koncert oplevelse!!

www.pinkfloydproject.dk

Gert

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-06-05 07:11

Er Pink Floyd Project ikke et amatørband?

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 14-06-05 14:04

g_h : Jeg må have været træt. Selvfølgelig er det "Pink Floyd PROJECT"

og tedd : Der er absolut intet amatøragtigt over det band skulle jeg hilse og sige.... Jeg hørte dem i Esbjerg tidligere på året og jeg skal absolut høre dem igen. Har tænkt mig at høre dem hvergang de besøger det vestjyske område

Det er selvfølgelig et plaster på såret i forhold til den ægte vare, men de gør det fanme godt. Da korpigerne gik amok i "The Great Gig In The Sky" var det ihvertfald ikke kun min armbehåring der havde rejsning længere

Vh fluffy

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 14-06-05 16:57

Ja! Koncerten på Tobakken var super, men vil gerne høre/se dem, på en større scene engang!!

Gert

Godkendelse af svar
Fra : erling_l

Dato : 20-08-05 23:48

Tja... ingen koncert til mig - men trods alt en god DVD optagelse af bandet...

Tak for svaret lyhne1.