/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Adobe Creative Suite 2 Premium
Fra : allandisain
Vist : 390 gange
50 point
Dato : 12-06-05 16:27

Hej,
Jeg overvejer at købe Adobe Creative Suite 2 Premium til windows. For at spare lidt penge vil jeg bestille den på nettet men vil lige høre om der er nogen der kan anbefale en billig/sikker webshop.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 12-06-05 19:16
Kommentar
Fra : kattefar

Dato : 12-06-05 19:16

se her: http://edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=174&Parent=&Producent=650&Rating=0&Max=&Soegeord=&Submit.x=16&Submit.y=12&Equal152=&Equal190=&Equal215=
der er en bedømmelse på hvert enkel leverandør. Min erfaring er, at man kan stole på dem.
Men hvis det skal være en engelsk udgave, kan du også prøve nede i tyskland eller i england, de er noget billigere og må gerne importeres.
Kattefar

Kommentar
Fra : claauus

Dato : 17-07-05 09:44

Du kan også købe den som download hos Adobe.com, hvor den kun koster 1200 US. Claauus.