/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Nøglesnore
Fra : SiaIce
Vist : 2136 gange
10 point
Dato : 12-06-05 14:06

jeg har tjekket alt på nettet om nøglesnore, men har svær ved at
overskue priser og kvalitet mv. nogle her der kan anbefale et godt sted
at handle nøglesnore? det skal være til en rimelig pris. på forhånd tak.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-06-05 14:09

Fortæl lige om du vil købe eller sælge? Det kan man ikke læse udfra dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : SiaIce

Dato : 12-06-05 14:13

Øhh jeg vil købe nøglesnore!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-06-05 14:19

Prisen afhænger jo altid af hvor store mængder du har tænkt dig at købe samt af kvaliteten. Når du allerede har fundet nogle forhandlere/sælgere/producenter, vil jeg anbefale dig at sende dem en email og udbede dig nogle flere oplysninger om kvalitet/pris. Jeg tvivler på at der er mange Kanduer der har egne erfaringer med lige præcis nøglesnore.
Hilsen og held og lykke - Arne.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-06-05 14:52

SiaIce

Når du skriver: "men har svær ved at overskue priser og kvalitet mv." synes jeg det ligger implicit i teksten, at du vil købe. Men det er selvfølgelig ikke alle der opfatter det sådan..... kan jeg se LOOOL

Jeg formoder du blot privat ønsker at købe en eller nogle stykker med fancy tekst, så du kan på Google søge på nøglesnore. Der kommer 160 links frem.

Her bare et enkelt eksempel:
http://www.dbgf.dk/butik/index.html under diverse

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-06-05 14:56

Nej Klumme, det kan man ikke. Og specielt ikke hvis man har læst SiaIce's seneste spørgsmål der nemlig drejer sig om at SÆLGE. Men det har du så åbenbart ikke. LOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-06-05 14:56

SiaIce

Kontakt nogle firmaer. Få evt. tilsendt en vareprøve.

"nøglesnore" kan købes så mange steder, så jeg tvivler på den store fortjeneste, men som arne.jakobsen skriver kommer det jo an på hvor mange du vil købe.

Og hvilket logo vil du have på, hvis der skal være et logo.

Her er et par sider du kan kontakte

http://www.lvb.dk/PRODUKTER/Key_chain/keystraps.htm

http://www.ikastetiket.dk/noeglesnor.asp

Det er så kun 2 ud af mange.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-06-05 14:58

Jeg tror det har noget med dette spørgsmål at gøre

http://www.kandu.dk/dk/spg/68748

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-06-05 15:00

Jo det kan man lille arne, hvis man er mig. Og nej jeg havde ikke læst det andet sp, men det er vel egentlig osse denne tråd uvedkommende.

Det er jo ikke alle der pløjer alt i gennem i jagten på point, og derfor kan forholde sig til om nogle sp. hænger sammen.

Kommentar
Fra : klaf

Dato : 28-11-06 21:07

Jeg har haft gode erfaringer med at handle hos www.sjovbog.dk, hvor man kan købe mange sjove ting.
Jeg kan se de også har nøglesnore eller keyhangers hvor du selv kan bestemme hvad der skal stå, men jeg har ikke selv prøvet dem.