/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
sikkerhedslåst til simkort
Fra : janinna
Vist : 488 gange
150 point
Dato : 11-06-05 11:56

hej hvad kan man gøre hvis man har sat en kode på, så tlf er låst til netop det simkort og så har glemt koden.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 160 point
Dato : 11-06-05 12:21

Bruge det simkort der passer eller http://www.dkunlock.dk/

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 11-06-05 12:27

hej abonnement på kortet er opsagt!!. den side du har henvist til er unlocker,kan de fjerne tlf låsekode? tlfen er ikke simlåst til tdc eller telia eller ligende, tlf er låst til til netop dette kort og ikke til en udbyder!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-05 12:36

De kan hjælpe dig under alle omstændigheder - find en i dit område

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 11-06-05 13:17

Du kan indtaste din pinkode forkert tre gange, så beder den om puk koden

Puk koden fik du på et stykke papir sammen med simkortet det er på ti cifre, hvis du har mistet det kan du få det fra operatøren, men ikke over telefon, de sender det i et brev, så der går altså et par dage

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 11-06-05 13:18

Undskyld jeg læste vist spørgmåslet forkert.. vidste ikke man kunne låse en telefon til et specifikt kort??

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 11-06-05 13:28

jo det kan man for at hvis den bliver stjålet , kan man ikke bare tage kortet ud og sætte et andet i.(problemet hvis man glemmer kode)og tak refi , har lige snakket med min normale unlocker:http://www.idms.dk/. og det kan han godt klar.

Godkendelse af svar
Fra : janinna

Dato : 11-06-05 13:29

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-05 13:32

Selv tak