/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Sennheiser RS110 spørgsmål
Fra : Perege
Vist : 459 gange
100 point
Dato : 09-06-05 20:32

Hej.

Jeg har lige fået et par Sennheiser RS110 trådløse hovedtelefoner.

Skide god lyd

Jeg har et spørgsmål:

Er det meningen at senderens grønne lampe skal skifte mellem selv at tænde og slukke, når hovedtelefonerne ligger tændt på bordet?

Det betyder jo så, at efter et stykke tid går lampen ud og det betyder jo så at hovedtelefonerne "skratter" som en åndsvag.

Gør jeg noget forkert?

Perege

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-06-05 20:44

Jeg kender ikke lige disse ørebøffer, men mon ikke at lyden sendes via IR og at du kommer uden for rækkevidden, eller uden for dækningsområdet?

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 09-06-05 21:03

Lyden sendes via trådløs FM system.

Uden for rækkevidde? Nej, jeg sidder ca. 60 cm. fra senderen.