/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
problemer med forbindelse på Nokia 3220
Fra : mathiasmb
Vist : 345 gange
50 point
Dato : 07-06-05 22:09

Hej.
Min søster har problemer med sin Nokia 3220. Der er for det meste overhovedet ikke forbindelse på den, dvs hun kan ikke sende beskeder, ringe eller ringes til. En gang imellem når hun slukker, kan hun ikke tænde den igen i en kort periode. Andre af vores famillie og venner som har denne telefon, har også problemer med denne telefon - hvad med jer?

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 07-06-05 23:33

Jeg har en veninde med nøjagtig samme problem.
Hun har sendt den ind til rep..

Men hun fik så af vide at der ville gå op til 4 uger inden hun ville få den igen..

Så det lader til at det er en fejl på selve telefonen, som selskabet skal udbedere. Eftersom der er flere der har de samme problemer med de telefoner..

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 08-06-05 23:33

Ja! Jeg kan i hvert fald bekræfte at der er en indbygget fejl ved alle 3220'ere. Ca. 10 personer i min omgangskreds inkl. mig selv, er ejer af en 3220, og vores problem er ens: Somme tider kan den ikke modtage SMS'er, men den kan sende. Har ikke opdaget om jeg kan ringe eller modtage opkald derfra, men jeg ved hvertfald at nogen gange hjælper det at slukke og tænde den igen. Så går der nogen gang noget tid, så hagler alle de sms'er ind som du ikke kunne modtage før.

Engang havde jeg ikke optaget, at jeg var ude af stand til at modtage i 24 timer, så da jeg genstartede telefonen vibrerede den op til 58 sms'er .

Mvh.
Tor Sørensen

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 08-06-05 23:34

optaget = opdaget

Kommentar
Fra : mathiasmb

Dato : 09-06-05 20:46

Jeg har lige haft en kort snak med den forretning vi købte den fra. De siger det har noget at gøre med at Orange bliver til Telia...

?