/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Sponsor
Fra : Anden_90
Vist : 532 gange
113 point
Dato : 06-06-05 23:30

Hej
Nogle der kender nogle firmaer, der kunne tænke sig at sponsorere en kaffeklub på nettet? Siden hedder: www.akdk.tk eller www.anden.launch-it.dk alle former for bidrag, tager vi imod, og det vil blive brugt på medlemmerne. Der vil naturligvis blive gjort reklame for det pågældende firma, dette kan ske på flere måder.

MVH

Mikkel Skovlund

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 123 point
Dato : 06-06-05 23:51

Hej Mikkel

I skal da klart søge div. kaffehuse og kaffefabrikanter

Forøvrigt en genial hjemmeside

// Toupie
....kaffedrikker

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 07-06-05 01:27

Ja det har vi også gjot, men endnu uden held.
Tak skal du have, var det ikke noget med et medlemsskab?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 07-06-05 01:32

Har I kontaktet dem personligt eller skriftligt? Har I vist dem Jeres hjemmeside? Jeg kan slet ikke forestille mig at de ikke skulle være interesseret
Der ligger nogle kaffehuse i Kbh. har I prøvet dem?

Har overvejet medlemsskab ....så måske jeg gør det

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 07-06-05 01:49

Vi skriv til dem pr. mail. Det skal lige siges de er kaffe fabrikanterne vi har kontaktet. Jeg bor I Odense og det gør moderatoren også, så har ikke mulighed for personlig henvendelse. Men tror du virkelig de er interesseret?

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 07-06-05 01:54

Ups der var sku nogle tastefejl, men håber du forstår hvad jeg har skrevet...

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 07-06-05 01:55

Og ja vi har sendt link med til siden.

Kommentar
Fra : achner

Dato : 07-06-05 04:02

Hvis i bor i Odense, bør i prøve Wittenborg, som laver alle former for automater til kaffe og andre varme drikke... Måske de er interesserede? Eller hvad med H.J. Hansen?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-06-05 05:59

Peter Larsen er sikkert interesseret.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 07-06-05 10:22

Jeg kan sagtens forstå hvad du skriver

I Odense er der vel også en del caféer, dem kan I også prøve at henvende Jer til, men gør det personligt, det tror jeg virker bedre. der kommer nemlig nok en hel del skriftlige henvendelser om søgning til sponsorater.

I kan også prøve de butikker der sælger kaffemaskiner

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 07-06-05 13:36

Jamen det prøver jeg, har søgt ved Bilka, men var for sent ude de kan først igen til januar

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 24-06-05 22:25

Nu har jeg søgt nogle steder, men uden held det er for sent, er der ikke nogen der kender nogen der vil sponsorere?

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 12-07-05 00:52

Det er længe siden... Stadig ingen der vil sponsorer?

Toupie ville du ikke melde dig ind? Siden har fået nyt domain eller er i gang med at flytte den og har fået et kanont forum, mangler bare lidt mere aktive brugere.. Heheh...

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 12-07-05 08:36

Selvom du bor i Odense, kan du da godt tage til Kbh - det tager jo ikke lang tid med bil eller tog. I skal bare sørge for at planlægge dagen ordentligt. I har endvidere mulighed for billig overnatning hvis I ser jer for, og der er behov herfor.

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-07-05 13:24

Anden_90 jeg tror ikke der bliver mere aktivitet af, at jeg melder mig ind ....men måske det kan pynte på antallet af brugere, så jeg er hermed tilmeldt som bruger

Godkendelse af svar
Fra : Anden_90

Dato : 15-08-05 21:55

Tak for svaret Toupie. Nogle skulle have de point.. Du svarede først og får dem så.. Til jer andre.. Tak for interessen