/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Bilspil på nettet-- desperat
Fra : Backtee
Vist : 1238 gange
200 point
Dato : 06-06-05 08:49

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-06-05 09:15

du mener ikke tilfældigvis grand tourismo vel ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-06-05 09:23

eller grand theft ???? (GTA cars) ?????

Accepteret svar
Fra : bruuno117

Modtaget 210 point
Dato : 06-06-05 09:23

Jeg vil vædde med at det er "Robot Rage" du mener. Spiller ligger på http://www.miniclip.com/robotrage.htm

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 06-06-05 10:35

bruuno117

Hvor meget vil du vædde?

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 06-06-05 10:36

miritdk

GTA har da ikke rigtig noget at gøre med det jeg efterlyser?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-06-05 10:38

hmm sorry så da - huskede bare lige noget hvor en naboknægt snakkede om den

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 06-06-05 10:59

Ja ok, nu har jeg nok klokket i det, da jeg sagde at jeg ville vædde. Jeg vædder helst ikke om noget som helst, selv om jeg er ret sikker på at jeg har ret, i det her tilfælde ;)

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 06-06-05 11:01

bruuno117

Jeg har kigget på dit link og det er ikek det jeg søger, men jeg takker for din indsats

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-06-05 11:01
Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 06-06-05 11:05

Forestil jer en fjernstyret bil som i virkeligheden er omkring 5 cm lang, den lades op ved at sætte den fast ovenpå fjernbetjeningen, og den kan udbygges med forskellige hjul, elektromotorer og karosserier.

Det er den bil jeg efterlyset som et computerspil, hvor løbene foregår på et tag og man indsamler mønter til at opgradere bilen, man skal endvidere undgå at køre igennem tyggegummi (som klæber til hjulene) eller støde ind i sodavandskapsler og lignende

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 06-06-05 11:25

damn it, jeg var sikker på at jeg havde neglet den, sikke et held at jeg anulerede væddemålet ahem. ja så må jeg jo prøve igen :/

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 06-06-05 11:52

prøv den her side, der er ihvertfald masser af bilspil. http://www.0kr.dk/vis.php?kategori=106&offset=72

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 06-06-05 12:34

Hejsa..

Er det mon Death Rally?
Kan downloades gratis her:
http://www.download-game.com/Death_Rally.htm

Eller er det Micro Machines?
Kan downloades gratis her:
http://free-game-downloads.mosw.com/abandonware/pc/simulations/games_i_o/micro_machines_2.html

Mvh Niels

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 06-06-05 13:19

Her er et link til at downloade re-volt
http://free-game-downloads.mosw.com/abandonware/pc/sports/games_p_r/re_volt.html
Jeg tror ikke at det er det, som du søger, men så kan du jo more dig med det så længe

Ellers er der ligeledes tonsvis af spil på den siden, som det evt. kunne være.
Ærgeligt, at du ikke kan huske mere

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-06-05 14:26
Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 06-06-05 18:57

Desværre ikke endnu, det er allesammen udmærkede spil i kommer med, men bare ikke det rigtige

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-06-05 23:32

http://www.dragonball.dk/flash.htm her ligger noget der ligner ( pyyyyyh - godt jeg ikke har kørekort)

Godkendelse af svar
Fra : Backtee

Dato : 14-06-05 11:03

Tak for svaret bruuno117.
Jeg har givet op, så første bud får point

Tak for indsatsen alle