/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ved I det ???
Fra : minmorten
Vist : 298 gange
20 point
Dato : 09-07-01 19:19

Øhmm.. jeg prøver ihvertfald her ...

Jeg er en som ikke er vant til alt det her motorcykel-knallert osv halløj .... - og jeg har så købt noget så kedeligt som en scooter ... MEN ..

Jeg har et helt vildt lille hoved åbenbart .. og skal have den der hedder 52/54 eller Xs ...
Problemet er bare ... den er megatung sådan en jo .. og mit spørgsmål - vel og mærke som helt ukendt i dette - kan man ikke brække nakken, hvis man falder så uheldigt at man IKKE banker hovedet ind i noget
- men bare får et slag så hovedet vælter bagover ???

Mit kæreste siger jeg er pjattet ... men helt alvorligt .. kan der være et faremoment ved dette ??

Jeg mener den er så tung .. at jeg har problemer med at dreje hovedet .. og får faktisk ondt i nakken hvis jeg har kørt så stærkt ( stærkt og stærkt .. smil .. 70 kmt ) at vinden giver modstand ved skyggen på hjelmen ..

Jeg ved ikke om det er noget I ved .. men jeg bryder mig ikke så meget om at gå ind i en forretning og spørge ... de tror jo jeg er fjollet ...

Bortset fra .. der må da have været nogle bekymrede mødre, med børn bagpå, der har haft dette spørgsmål ??

Men på forhånd tak ... for et måske svar .. *G*

Pigen .. med den nye scooter ...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-07-01 18:46

> Jeg er en som ikke er vant til alt det her motorcykel-knallert osv
> halløj .... - og jeg har så købt noget så kedeligt som en scooter ...
> MEN ..
>

Den kan skam være spændene nok

> Jeg har et helt vildt lille hoved åbenbart .. og skal have den der
> hedder 52/54 eller Xs ...
> Problemet er bare ... den er megatung sådan en jo .. og mit spørgsmål -
> vel og mærke som helt ukendt i dette - kan man ikke brække nakken, hvis
> man falder så uheldigt at man IKKE banker hovedet ind i noget
> - men bare får et slag så hovedet vælter bagover ???
>

Måske, måske ikke...

> Mit kæreste siger jeg er pjattet ... men helt alvorligt .. kan der være
> et faremoment ved dette ??
>

Hvis du ikke rigtig kan bevæge hovedet med den på, så vil jeg sige Ja!

> Jeg mener den er så tung .. at jeg har problemer med at dreje hovedet ..
> og får faktisk ondt i nakken hvis jeg har kørt så stærkt ( stærkt og
> stærkt .. smil .. 70 kmt ) at vinden giver modstand ved skyggen på
> hjelmen ..
>

Så skulle du have købt dig en hjælm der var lidt dyere...!

> Jeg ved ikke om det er noget I ved .. men jeg bryder mig ikke så meget
> om at gå ind i en forretning og spørge ... de tror jo jeg er fjollet ...
>

Nej det tror de bestemt ikke, det vil jeg nu nok kunne garantere for, men
okey... afhænger af hvem forhandleren er!

Mvh.

Michael Jensen!

Accepteret svar
Fra : madmikk

Modtaget 20 point
Dato : 10-07-01 01:52

Hej Scooterpige!!!!!!

Køre du blot ned og se om det ikke er en dygtig forhandler du har der.
Ellers finder du et par forskellige forhandlere, og opvejer deres forslag mod hinanden.....

MEN husk, et motto jeg har......:

"Man får, hvad man betaler for"

Madmikk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-07-01 11:21

[snip]
Køb en hjelm der passer!! Hvis du leder lidt kan du sagtens finde en der både giver luft, passer og hele skidtet

--
Regards Rasmus a.k.a. [UC]Rapperand
ICQ# 54047619
http://rasmus.daytimebitch.dk
Nu med nyt moderne design 8)~~

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com