/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
salgs kontrakt
Fra : sacho
Vist : 4599 gange
80 point
Dato : 04-06-05 11:48

jeg har solgt min hest og de kommer og henter den i morgen men har lidt svært ved kontrakten.. hvordan starter man sådan en?
hilsen Louise

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 04-06-05 12:57

DU BEHØVER IKKE SKRIVE NOGEN KONTRAKT, BARE DU SKRIVER HESTEN ER SOLGT SOM BESET, OG DIG BEKENDT HAR DEN INGEN FEJL OG MANGLER,
ELLER HVIS DEN HAR, SKAL DU SKRIVE DET, ENTEN DEN ER VÆVER, KRYBBEBIDDER ELLER HAR MUS I BENENE, ELLER DEN HOSTER ELLER ANDET.

UANSET HVAD, ER DET DIT ANSVAR I 1 ÅR, HVIS HESTEN IKKE HAR VÆRET OK PÅ SALGSTIDSPUNKTET.

F.EKS. EN HEST DER EFTER 11 MDR. FÅR KONSTATERET MUS I BENENE ER SÆLGEREN TVUNGET TIL AT TAGE TILBAGE.
DET ER DER FALDET DOM I.

SÅ DU SER EN KONTRAKT GØR IKKE SÅ STOR FORSKEL.

HVIS DET ER EN DYR HEST F.EKS. OVER 100,000,- KR KAN DU FÅ EN HESTEADVOKAT TIL AT HJÆLPE DIG.

I HESTEBLADET HIPPOLOGISK TIDSSKRIFT ER DER FLERE ADVOKATER DER ANNONCERER.

HELD OG LYKKE MED SALGET.
MVH.AG112

Kommentar
Fra : idcka

Dato : 03-08-05 11:24

det skal lige siges at hvis du ikke for hippologisk tilsendt kan du låde det på bibloteket..

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 02-02-06 21:47

http://www.abcsiden.dk/katalog.aspx?k=522

Her har du en kontrakt du kan printe ud ...Held og lykke med handelen
Mvh sverola