/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Er jeg unormal. Spg. mest til mænd.
Fra : jimmythejim
Vist : 859 gange
200 point
Dato : 03-06-05 15:09

Hej gutter. Og evt. gutinder hvis i da har en mening om emnet.

Jeg er 31 år.
Min veninde påstår at jeg er unormal fordi jeg onanerer ca.4 gange om dagen.

Hvad siger i til det?

Hvis i ikke vil udstille jeres egne vaner her offentligt så bare et ja eller nej ville være godt nok.

Og hvis i er kvinder der skriver jeres mening må i godt lige skrive at i hunkøn, da svaret jo nærmest KUN kan besvares af mænd.
Men jeg holdning er da velkommen.

Diskussionen går på at jeg syntes det er et sundt og normalt forhold jeg har til sex (Med mig selv), men veninden syntes det er perverst (Ikke sygeligt perverst selvfølgelig) og for meget i forhold til andre mænd.

Accepteret svar
Fra : Sannie

Modtaget 210 point
Dato : 03-06-05 15:20

Hej Jimmy.

Uanset om man er M eller Q ... og hvor få eller mange gange man onanerer, så er det da flintrende ligegyldigt, om andre synes, det er unormalt.

Og så længe, der ikke går "energier" og haletudser tabt, så din kæreste bliver eller føler sig snydt, så synes jeg da bare, du skal onanere videre! *s*

Blæs dog en høj hatfuld, hvad andre mener, så længe du opfører dig ordentligt over for andre!

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 03-06-05 15:21

Tja - det er individuelt fra person til person. Selv ville jeg føle at det var i overkanten, men hvis du har det godt med det, er det vel OK.
At du skulle være Unormal af den grund, ka' jeg ikke se. At der er gang i fætter Frederik er helt tydeligt, men du kunne jo spørge din læge, eller finde oplysninger på nettet.
Mænds seksualitet kan være enormt svingende. Man kunne fristes til at foreslå dig en aftale med en sædbank. Du må jo kunne bruge dit talent til et eller andet ;)
Mange hilsner
Tomozy170758

Kommentar
Fra : jimmythejim

Dato : 03-06-05 15:28

Ok, bare det at du kalder det et talent tomozy170758 siger en del

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-06-05 15:31

Jeg er ret enig med de andre kommentarer. Normal er et relativt begreb, hvis mere end 50% af mænd onanerer 4 gange i døgnet, så er du normal. Det tror jeg dog ikke er tilfældet. Men hvorfor absolut være som alle andre? Hvis du ved at dine vaner IKKE tager noget fra din kæreste, kan det vel være ligegyldigt. Men hvor ved HUN fra at du onanerer så tit? Lad være med at fortælle hende det, hvis du virkeligt mener at det er en privat sag.

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 03-06-05 15:33

Gatlinggun..du ved- pisseeffektiv...;)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-06-05 16:06

Tænk..Jeg troede at de fleste der onanerer, gør det når de er alene!
Tager du den bare frem - fx midt i TV avisen, og tager en tur?! - eller forholder det sig sådan, at du fortæller det til din veninde, når du går for dig selv?!

Og hvorfor egentlig fortælle hende, at du gør det fire gange om dagen?!

Jeg har ingen idé om, hvad der er normalt! - er der i det hele taget noget der kan kaldes for normalt, hvad angår onani?!
Nogle har jo et større 'sex drive' end andre - og det må vi jo hver især enten acceptere, eller også må man finde sig en anden kæreste.
Andet er der vist ikke at gøre ved det, med mindre man da ligefrem forlanger, at den ene i forholdet laver om på sine vaner..

Jeg kan nu ikke forestille mig, at jeg selv gad gå op i det, hvis min fyr skulle have lyst til at onanere fire gange om dagen!

Jeg vil derimod blive irriteret, hvis han forlangte at jeg skulle stå til rådighed fire gange dagligt..Det gad jeg sq ikke *L*

//Creamy.. som er hunkøn

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 03-06-05 16:13

Citat
Jeg troede at de fleste der onanerer, gør det når de er alene

Det er vist kun teenagere, der tror dét! ;)

Glæd dig til din alder og erfaring gør dig reelt bedre vidende!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 03-06-05 16:15

Bliver du slet ikke træt i armen? Eller hudløs på banditten af al det fileri?

Jeg ved ikke hvad der er normalt, men jeg har selv levet i et forhold hvor mandens onani overskyggede ALT. Selv almindelig sex, skulle afsluttes med onani, også selv om han var "kommet". Det blev overskyggende for ham og ikke særligt sundt for vores forhold. - Der er vel ingen grund til at sige, at han røg ud, og at jeg er lykkelig gift med et normalt fungerende sexliv?

Hvis du hygger dig med dine fire gange om dagen, så bliv dog ved. Kommer der en dag, hvor du og kæresten skal reproducere, så kan du vel godt holde hånden et andet sted, mens haletudserne produceres

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-06-05 16:16

Ahhh Sannie! ..

Der er sq forskel på at onanere i en intim stund (sammen) - og så gøre det, når/hvis ens partner ikke er 'in the mood'

Kommentar
Fra : jimmythejim

Dato : 03-06-05 16:16

Det er bre en af mange veninder der spurgte mig og jeg svarede.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-06-05 16:17

Sannie -> husk at afslutte dine citater med [/citat] ellers virker de ikke rigtigt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-06-05 16:19

[ / Citat ] uden mellemrum

Kommentar
Fra : jimmythejim

Dato : 03-06-05 16:20

Lad mig lige sige at det ikke er en kæreste.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-06-05 16:23

Nååå, men hvad fa... rager det så hende?! *S*

Du fortsætter da bare

Kommentar
Fra : jimmythejim

Dato : 03-06-05 16:57

Ja det gør jeg. Men vi fik bare en diskusion om hvorvidt andre drenge/mænd også gør det så tit.

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 03-06-05 17:08

arne.jakobsen

Tak - men jeg HAVDE faktisk gjort sådan (troede jeg) - men hvilken detalje der er blevet ramt af backspacetasten ved jeg ikke! ;)

[hør] Det har virket de andre gange!

Men tak alligevel! ;)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-06-05 17:14

Som Monrad & Rislund siger:

Sex er som at spille kort.........hvis man ikke har en god makker, skal man have en god hånd

Nej, det er ikke unormalt, der er stor forskel på hvor ofte mænd onanerer.
Men, jeg har hørt nogen klage over, at hvis de bliver for vant til at få udløsning ved "gør-det-selv" metoden, at de så på et tidspunkt kan få problemer med at få udløsning på anden vis.

mvh dova

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 03-06-05 17:27

Gid jeg kunne onanere 4 gange om dagen :/ du må da hygge dig gevaldigt ;)

Kommentar
Fra : macau

Dato : 03-06-05 17:29

måske silvan metoden er god nok "vi gør det selv selv"

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-06-05 17:50

Nååh, jeg forstod det også først sådan, at du gjorde det 4 gange om dagen og indimellem ordnede veninden som så muggede over, at du havde så travlt med dig selv..

Men nu, da jeg har læst hele tråden, kan jeg se, at sagen lige så godt kan være, at du IKKE har en fast kæreste, og du derfor onanerer hver gang, du har lyst -uden at tænke nærmere over det.
Og det synes jeg da er en god ide...

Men 4 gange onani om dagen hvis du lever i et fast parforhold, DET synes jeg er for meget. Det kan ikke undgås at påvirke jeres sexliv.

Om det er unormalt= mere eller mindre end gennemsnittet, det kan da være ligegyldigt. Det skader jo ikke nogen. Hvis bare du kan passe job og daglige gerninger alligevel uden at forarge nogen, så er det da kun din egen sag.

Kommentar
Fra : jimmythejim

Dato : 03-06-05 18:05

Ja jeg er single.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 03-06-05 18:12

Nææ tror du det er unormalt.. men jeg vil da helt sikkert tror du kompensere for et eller andet, eks mangel på nærhed.

Kommentar
Fra : achner

Dato : 03-06-05 18:30

Helt ærligt... Har manden lyst 4 gange om dagen, så lad ham dog... Så vidt jeg ved er der ingen standarder for hvor mange gange/ hvor længe mm.
Det er det samme i parforhold. Nogle par gør det 4 gange om dagen, andre gør det fire gange om året!
Det kan ikke måles, vejes og vurderes.
Smag og behag. Vi er alle forskellige med forskellige lyster.
Nogle piger vil synes du er små-pervers, mens andre vil synes du er fræk og tænde på det og måske spørge om de må være med.
Bare alle har det godt med det, og alle får deres "del af lagkagen" so to speak! Ha ha.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-06-05 19:08

Og vær kun glad for du ikke levede i gamle dage, for da kunne I blive blinde af at onanere
Det var i det mindste det der blev brugt som skræk og advarsel for at holde hænderne ovenpå dynen

mvh dova

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-06-05 19:10

Det er da helt fint at klare sit sexuelle behov på den måde, hvis man ikke har lyst til at gå ind i et parforhold. Hellere det, end at have en masse skiftende partnere. Eller -endnu værre: Kaste sig ud i et egentligt parforhold udelukkende for at få tilfredsstillet et sexuelt behov.
Bliv du bare ved.
En anden sag er det, hvis du egentlig hellere ville have en fast kæreste, men det ikke rigtig vil lykkes for dig at opnå den nærhed, som du længes efter (hvis du altså længes efter "den eneste ene").

Så er onanien måske en kompensation, som samtidig forhindrer dig i at binde dig seriøst...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-06-05 19:12

dova, det var da ikke kun mænd og drenge, der skulle holde hænderne over dynen...

Kommentar
Fra : jimmythejim

Dato : 03-06-05 19:19

Dengang onanerede piger jo ikke Birgitta

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 03-06-05 19:34

Unormal er jo altid et lidt hårdt og nedværdigende ord. Jeg ville nok heller bruge ordet usædvanlig. De fleste mænd onanere ikke så ofte som du påstår at gøre. (er måske pga manglende tid )
Jeg tror også det er et vane spg, hvor tit man gør det. Nu er du kommet ind på at gøre det ca 4 gange dagligt, og så fortsætter det sådan.
Er der et problem ved du gør det så ofte ?
Hvis ikke, så er der ingen grund til ikke at gøre det.
Dog har den nok brug for lidt fred i ny og næ. Måske ville den også havde flere krafter til din kærste hvis ikke den lige var tømt for 2 timer siden.

Måske pådutter hun dig at være unormal fordi hun simpelthen er jaluex (stave??)

PS Jeg er en Pige

Kommentar
Fra : smukke.arne

Dato : 03-06-05 19:49

[/citat]

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 03-06-05 20:25

Hej Jimmy.

Vi er ca. samme alder og jeg synes bestemt ikke det er unaturligt.

Da jeg var yngre, kunne de sagtens blive til mere end 4 gange om dagen.
Idag bor jeg sammen med en kæreste og har gjort det i mange år, og det kan sagtens blive til adskillige gange om dagen, og der er stadigvæk rigeligt til konen.

Det kan selvfølgelig varierer en hel del.
Nogle gange kan der gå uger uden at man onanerer, og andre gange kan det vel godt ske en 4-6 gange om dagen i perioder.

Så det er vel ikke vildt unormalt.
Vi er vel bare nogle der tør indrømme det

Kommentar
Fra : jimmythejim

Dato : 03-06-05 20:37

Det er jeg glad for at høre invisible

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 03-06-05 20:56

Sig mig engang .er du arbejsløs ,vis. så tag henderne ud av Bukserne og find et arbejde og en ,kæreste,så mener jeg iike at du har overskud eller lyst til onanering.

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 03-06-05 20:56

Sig mig engang .er du arbejsløs ,vis. så tag henderne ud av Bukserne og find et arbejde og en ,kæreste,så mener jeg iike at du har overskud eller lyst til onanering.

Kommentar
Fra : jimmythejim

Dato : 03-06-05 21:14

Jeg har et arbejde. Men der kan man jo også gøre det et par gange.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-06-05 21:20

Så håber jeg sq ikke du står i mit lokale pizzaria LOL

Ej, spøg til side!..Hvordan hulen foregår dit onani midt i arbejdstiden?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-06-05 21:23

Påfaldende mange kvinder herinde! De er sgu så nysgerrige! 4 gange om dagen er da ikke unormalt og det er jo godt til at tage stress!

Kommentar
Fra : jimmythejim

Dato : 03-06-05 21:24

Og bare rolig. Jeg arbejder ikke med børn eller dyr.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-06-05 21:33

Nååå, jeg havde nu heller ikke kalkuleret med at du stod i en eller anden svinestald eller børnehave!

Alligevel er jeg sq nysgerrig efter, hvordan man praktiserer at onanerer i arbejdstiden?!
Uanset hvad dit arbejde så måtte være

Kommentar
Fra : smukke.arne

Dato : 03-06-05 21:38

Der er vel et personaletoilet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-06-05 21:44

hehe! Jooo, det er der vel*S*

Sidder bare og får nogle sjove fantasier

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-06-05 21:45

Èn skrev jo, at det kun er teenagere der onanerer alene, såååå LOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-06-05 21:46

Kan bare lige se Mahib på det lokale pizzaria dekorere en pizza

Kommentar
Fra : jimmythejim

Dato : 03-06-05 23:15

Nej det er bare en butik med døde varer. Og der er ikke meget at lave..

Godkendelse af svar
Fra : jimmythejim

Dato : 03-06-05 23:24

Tak for svarene allesammen

Konklusionen må være at jeg er normal, men usædvanlig.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-06-05 15:11

Tjaaaeeh nu er det jo sådan at det ikke behøver at tage mange sekunder..he he

Kommentar
Fra : streni

Dato : 05-06-05 21:26

Hej jimmythejim

I min verden er du usædvanlig normal, og hvis man ikke forsømmer en partner (hvilket du jo ikke gør) så er det bare med at rykke løs i banditten når du har lyst. Det er kun sundt.

/citat "Sidder bare og får nogle sjove fantasier" /citat

Det er vi slet ikke i tvivl om creamygirl, jeg fik også en association (eller var det flashback)

Kommentar
Fra : streni

Dato : 05-06-05 21:27

[nå, jeg kunne heller ikke få det til at virke]