/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Jumanji brætspil
Fra : SlowPols
Vist : 2052 gange
50 point
Dato : 02-06-05 21:45

Hejsa. Jeg så forleden dag den film med Robin Williams som hedder "Jumanji" og så har jeg hørt at man kan købe et brætspil med det. Jeg har ledt og søgt og jeg har da også fundet. Men kvaliteten var ikke lige så god. Er det overhovedet muligt at få brætspillet i en ligeså flot version som i filmen?
Jeg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-06-05 22:06

http://search.yahoo.com/search?p=jumanji&fr=FP-tab-web-t&toggle=1&ei=UTF-8

prøv at kigge igennem her - husker ikke lige hvor det ligger men fandt det i sin tid netop her

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-06-05 22:36
Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 02-06-05 22:46

Øh er det ikke muligt at finde den på en dansk autionside?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-06-05 22:51

Jeg har ikke set det.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 03-06-05 08:40

Har du prøvet de rigtig store legetøjs kæder så som toys´r´us ???