/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Superman
Fra : BentSimonsen
Vist : 427 gange
60 point
Dato : 28-09-02 11:05

Hvordan kan det være, at når de onde skyder efter Superman så stikker han brystet frem og skudene preller af.. Men når de kaster pistolen efter ham bukker han sig ned????

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 28-09-02 11:16

Er det vandpistoler ?
lol

Accepteret svar
Fra : ddiamanten

Modtaget 60 point
Dato : 28-09-02 14:03

Et svar kunne være, at han godt kan lide at prale med, hvad han dur til. Kuglerne preller af, og han har hurtige reflekser, så at han når, at dukke sig, inden "ting" som pistoler, rammer ham.

Et andet svar kunne være, at det var en nødvendighed, at han gjorde det. Altså når de indspillede filmen.
Jeg håber ikke at jeg ødelægger nogen forestillinger, når jeg siger at superman, bare er en film- (og tegneserie-) figur.
Når de skød kugler efter ham, ville det så enten være computeranimeret, eller også havde han måske skudsikker vest på?... og så ville der ikke være fare på færde. Men for at få det til at se realistisk ud, når de kastede pistolen efter ham, har de gjort det, uden brug af snyd! Og ...derfor ar han nødt til at dukke sig.

men i så fald, ville det jo være en film-fejl !?!

Jeg gætter bare ... nogen der har et bedre bud?

PS. Egentligt et rigtigt godt spørgsmål !!!

Kommentar
Fra : hvasagdejeg

Dato : 28-09-02 16:48

Autonom refleks.

Kommentar
Fra : fadango

Dato : 24-02-03 12:18

ja glem det, fuck hvor flad at gå op i sådan en gammel film, find de fede film fejl og så kan vi begynde at snakke om det..............

Kommentar
Fra : dina_16

Dato : 26-02-03 11:15

det er jo fordi at hvis de rammer ham ryger pistolen jo tilbage til dem... ik?

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 27-02-03 17:53

fadango

Hvor faldt. Jeg har bare skrevet det her for sjov, og så kommer du og kritisere mit valg. Og siger at jeg skulle vælge nogle feder film, det kunne jeg jo også sagtens. Men nu har jeg valgt denne film..

Godkendelse af svar
Fra : BentSimonsen

Dato : 27-02-03 17:55

Tak for det helt fuldstændige, perfekte svar.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-11-03 06:34

>BentSimonsen

Nåe - Du har alligevel tænkt over mine ord - Så er der jo håb, når du er kommet dig ovet fornedrelsen.

Jeg havde ikke glemt dit sp. - men det fremgår ikke af din historik, når der søges på dit nick. Så din statistik forbedres en anelse, hvis man med med lidt god vilje anser dit her nævnte sp. om Superman som værende "ikke snotdumt".

Men ærlig talt - det er ikke mange guldkorn, der er flydt fra dit tastatur siden d. 23 sep. 2002.

Ram