/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Animationer i messenger?
Fra : Sygate
Vist : 751 gange
70 point
Dato : 01-06-05 15:26

Min kæreste nægter (Driller mig) at fortælle mig hvordan hun med den nye Messenger bruger alle mulige Animationer imens hun skriver til mig eller andre.

Jeg kan næsten regne ud at hun har fundet dem på en eller anden hjemmeside. Men hvilken en?
Og hvordan gør man det?

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 01-06-05 15:47

hej Sygate
Jeg går udfra du mener VINK når du siger aminationer....???

du kan søge på nettet skriv vink til MSN...

det har jeg gjort til mine piger og de er lykkelige, ved også at en side lagde dem ud gratis men fandt selv fejlen og lukkede denne service igen.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 01-06-05 16:02

Nej det er ikke vink. Det er f.eks når hun skriver en tekst til mig, så re spørgsmål tegnet et animeret og dansende spørgsmål tegn.
Eller der kom f.eks en dansende dame ind midt i det hele.. I selve tekst området.

Accepteret svar
Fra : newface

Modtaget 80 point
Dato : 01-06-05 16:07
Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 01-06-05 16:33

Tak for svaret.. Lige hvad jeg mente

Kommentar
Fra : newface

Dato : 01-06-05 16:33

Selv tak