/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lion soul
Fra : December
Vist : 306 gange
200 point
Dato : 01-06-05 12:31

Jeg havde engang en animeret video med sangen "Lion Soul". Det var en flodhest der sang, og en hund der dansede. Desværre gik min computer ned, og videoen forsvandt. Jeg kan overhoved ikke finde den nogen steder
Jeg havde kun den første halvdel, men kunne også godt tænke mig den sidste del.

Kan nogen hjælpe?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-06-05 12:38

ligner noget i stil med den her http://film.famso.dk/

Kommentar
Fra : December

Dato : 01-06-05 18:32

Jepzer, det er nemlig lige præcis den....men den kan ikke downloades.
Jeg fandt selv ud af at de hed Pat & Stanley, og fandt endda deres hjemmeside; http://pyer.3dvf.net/ hvor man kan se alle deres film...men jeg kan simpelthen ikke downloade dem. den skriver at min puter ikke kan læse filen. What a girl to do???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-06-05 19:19

Den side er en divXfil!! Prøv at trykke ind på FAQ linket når du kommer ind på movies siden! Så downloader du flashget som beskrevet! Når du har indstalleret det program burde du kunne downloade filmen. Men det kræver osse at du har har divxcodecs instaleret for at se filmen!