/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
SATA HDD skaber problemer for CPU-usage
Fra : fehsenfeld
Vist : 393 gange
54 point
Dato : 01-06-05 10:11

Jeg har en SATA-HDD som jeg kører raid på. Problemet er at det
får min cpu-usage op på 100 %. Hvorfor og hvad skal jeg gøre??

Så snart jeg slår raid fra er der ikke længere nogen problemer.

Michael

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-06-05 10:18

Du har vel ikke een SATA HD som du forsøger at køre som RAID.
Der skal minst 2 HD for køre en af RAID typerne.

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 01-06-05 10:32

Og hvis du kun har en harddisk og samtidigt "stripet" den samme harddisk skal CPU usage være 100%, da det du har lavet ikke kan lade sig gøre med kun 1 harddisk i systemet efter genstart

Lars