/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Rejsebanner?
Fra : apeswixz
Vist : 246 gange
120 point
Dato : 31-05-05 14:43

Var der en af jer som jeg kunne få til at lave et RIGTIG RIGTIG fedt rejsebanner i Photoshop eller lign.? Jeg har til ogpave at lave en hjemmeside som sælger charterrejser (projektopgave på Vejle Handelsskole) og der til skal jeg bruge et banner..

Krav:
- skal fungere som topbanner (ca. 480x60 opløsning)
- teksten "At rejse er at leve" skal indgå et sted på banneret
- helst varme farver
- være rejse/ferie-inspireret
- evt. animeret banner (flash?)

Takker.. håber at det kunne interessere nogen at hjælpe med det :)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-05-05 18:23

Jeg kunne måske lave et animeret banner i flash - men jeg skal bruge et eller andet billede hvor vi kunne tage et udsnit til baggrunden, evt. kunne jeg sløre det i Photoshop. Hvis du har et sådan så send det, se under min profil.

//bentjuul

Kommentar
Fra : apeswixz

Dato : 31-05-05 21:01

Hmm... ved ikke helt hvad du mener... Jeg har modtaget en masse andre forslag, og der har jeg ikke skulle sende et billede :S Uddyb venligst...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-05-05 21:07

Ok, så bruger du bare de forslag du har fået.

//bentjuul

Kommentar
Fra : apeswixz

Dato : 01-06-05 11:20

okay?