/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Fif til Blowjobs
Fra : janemli
Vist : 920 gange
50 point
Dato : 31-05-05 01:50

vil lige høre om i kvinde deude har et godt råd eller en go måde i gør det på

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 31-05-05 02:19

Det bedste du kan gøre er, at fornemme, hvordan "han" reagerer - Nogle vil ha´ det blidt - andre vil ha´ det mindre blidt!

Gå efter, hvordan du selv vil slikkes!
Så finder du den "rigtige" partner!!
Du véd: Lige børn leger bedst!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-05-05 07:03

Sannie - Det første du skriver er rigtigt, men det andet er noget vrøvl.

En pige kan nemt ønske at blive behandlet meget blidt, og hendes fyr vil helst ha' det lidt hårdere.

Hvad sex angår leger Lige børn IKKE bedst!

Blowjob betyder Pustearbejde. Husk at han ikke er en plasticting der skal pustes op, han er et levende menneske der skal kæles for.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-05-05 07:26

Undskyld men jeg kan ikke modstå fristelsen
Citat
What did the Hurricane say to the coconut tree?
.
Hang on to your nuts this is not an ordinary blow-job.

og så lige en fra vores søn... via SMS

Citat
Nyere forskning har påvist at alle kvinder indeholder inteligente gener.
.
Det er bare synd at 95% har valgt at spytte dem ud igen.

Hygge... I finder helt sikkert ud af det
Søren

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-05-05 07:31

Godmorgen Søren. Den fra sønnen vil helt sikkert blive husket.

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 31-05-05 08:25

Måske du skulle ha været spyttet ud igen arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-05-05 08:31

svampe.arne - Man bliver altså ikke gravid ved at sluge en mundfuld sperm. Spørg selv din moar. :.op

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-05-05 08:32

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 31-05-05 09:03

Der kunne måske være inspiration at finde i en pornofilm

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 31-05-05 10:15

a.j

Det er muligt DU synes, jeg vrøvler, men det er et usagligt argument!

Men lige børn leger nu stadigvæk bedst!
Jeg kan ikke forestille mig en "missionærstillingelsker" affinde sig med hverken en slavetøs eller en master.

Du skriver endvidere:

"Blowjob betyder Pustearbejde. Husk at han ikke er en plasticting der skal pustes op, han er et levende menneske der skal kæles for."

Du må jo tro, jeg er ren novice, men det er (igen igen) dårlig debatteknik.

Gå efter bolden - ikke manden!!
Dét burde være overflødigt at poientere det, men det skal åbenbart gentages fra gang til anden ...

Jeg vil anbefale dig at kigge her:

http://www.usenet.dk/netikette/

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 31-05-05 11:14

Det burde vel egentligt være et spørgsmål, hvor mændene kom på banen, men da dette ikke er tilfældet vil jeg komme med min kommentar.

Vær opmærksom på hans reaktioner og bevægelser - om det skal være hårdt eller blødt kan variere fra gang til gang. Få ham til at korrigere dig undervejs, enten med hænderne eller verbalt. Hvis der er tale om en fast kæreste, så tal om hvad han kan lide.

AJ - Blowjob betyder IKKE pustearbejde, medmindre man er en tåbe til engelsk og ikke ved at man ikke kan oversætte ALLE stavelser direkte til dansk!! og lad så lige Janemli i fred, så hun kan få svar på sine udemærket spørgsmål, uden at få kommentarer fra 12-årige drenge!

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 31-05-05 11:34

Hej
I vores forhold har jeg haft spurgt min kæreste om hvad han godt kan lide, og ellers har jeg prøvet mig frem. Man kan mærke på ham om det er noget han kan lide eller ej. For hans krop rykker lidt hvis det er godt

Men et evt godt tip er, at du starter med at lege lidt med hans penis med hånden og så læner dig ind og begynder at lege med din tunge på spidsen. Det er et meget følsomt sted. Så kan du tage noget af penisen i munden, ca halvvejs, og begynde at sutte lidt der. Så kan man nemlig samtidig stadig lade tungen lege lidt. Ind imellem kan du så tage hele penisen imunden. Det er noget som rigtig mange fyre tænder på

Mvh Bublebee

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 31-05-05 18:15

Ha lidt ekstra spyt i munden, så glider den bedre ud og ind i munden, og så skal du suge lidt, mens du lader den kører ud og ind af munden

Kommentar
Fra : Hypochamp

Dato : 01-06-05 11:49

Det goer ikke noget du har nok med spyt i munden, nej...

Evt. brug en Vicks eller POLO-mint pastil samtidigt... Med lidt oevelse, hvor du skiftevis kan gemme pastillen og finde den frem igen - vil det kunne maerkes koeligt/varmt paa manden.....

SKOOOENT!

Ellers: www.jubii.kd ---> Debat/erotik/sex DER FINDES UTALLIGE GODE RAAD!!!!

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 18-06-05 14:37

Mundstillingen er også vigtig....
Du skal have en "HONOLULU" og ikke en "NAGASAKKI" - mundstilling, hvis du forstår hved jeg mener!

Skift af tempo er også pirrende, samt evt. også kun slikke forsigtigt og meget blidt kun på glansen for derefter at tage og sutte på hele p..... ned til roden (altså afhængig af hvor meget du kan have i munden).

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 19-07-05 19:41

Alle mænd oplever et blowjob forskelligt afhængigt af hvordan hans erfaringer er med det.. Det må man ikke glemme når man som kvinde ligger der og skal igang med hans dejlige lem..
Men for mig at se er det meget vigtigt at man snakker om det.. dvs at du som kvinde spørger ham hvis der er noget du er usikker på.. Og det samme for ham... er han utryg eller bryder sig ikke om den måde du slikker-rører hans lem på, så må han da sige det.. Uden ord ingen god sex- ej heller et godt blowjob..

Dullen