/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
ang. extern HD
Fra : jowjow
Vist : 317 gange
100 point
Dato : 30-05-05 15:00

Hej jeg har sat en extern HD til min comp. men kan kun se den ved at h-klikke på C-drevet og så under fanebladet hardware, enhedshåndtering, men kan ikke se den i denne comp. hellerikke i diskhåndtering! Er der nogen der ved hvorfor jeg ikke kan se den.?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 15:02

Den er vel ikke formateret

Kommentar
Fra : jowjow

Dato : 30-05-05 15:08

skal jeg formatere for at se den, så er det jo ikke meget ved.. der ligger noget på jeg skal bruge! den køre forresten via usb.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 15:12

Nej da ikke hvis der ligger noget på den.
Kører du XP?

Kommentar
Fra : jowjow

Dato : 30-05-05 15:13

jep jeg køre Xp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 15:15

Så fjern USB-stikket og vent lidt - sæt det i igen og så skulle du gerne få en lille grøn pil nede ved uret.
Kan du se den i stifinder?

Kommentar
Fra : jowjow

Dato : 30-05-05 15:20

ja pilen er der godt nok, men kan ikke se den i stifinder!?

Kommentar
Fra : jowjow

Dato : 30-05-05 15:31

Det er win2000 der er på HD, kan det være derfor?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 15:38

Det er jo ligegyldigt hvad der er på harddisken. Hvis den grønne pil er der og win ikke kan vise den så har jeg svært ved at se fejlen.
Prøv den i en anden komputer.

Kommentar
Fra : jowjow

Dato : 30-05-05 15:42

HD virker fint den er fra en anden comp. som køre hver dag..

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 30-05-05 16:33

Win 2000 er måske en NTFS som ikke kan ses af FAT32 som du måske kører med på din comp.
Win 2000 er jo styresystem og kan ligge skjult for dit nuværende styresystem.
Når eller hvis du kommer til at se win2000 fra et andet styresystem så:
:::::: prøv ikke at "køre" programmer fra den "fremmede" - det kan gi' et forfærdeligt kludder.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-06-05 22:18

Hvordan går det "jowjow"

Kommentar
Fra : jowjow

Dato : 13-06-05 22:39

Jeg kunne ikke få det til at virke.. så jeg monterede den i comp. istedet for!

Godkendelse af svar
Fra : jowjow

Dato : 13-06-05 22:39

Tak for svaret emesen.