/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  gummianden 250
Flyers
Fra : Natasha80
Vist : 514 gange
20 point
Dato : 29-05-05 19:04

Jeg skal have fat i omkring 1000-1500 flyers til et arrangement senere på året, og er ret meget i tvivl om hvordan det skal lade sig gøre. Jeg har naturligvis tjekket diverse butikker, online og på gaden, men alle steder tilbyder kun farveprint og til priser der er alt, alt for høje - 1,- pr. flyer og så videre.

Jeg skal bare bruge "farven" sort og størrelsen skal være A4 - kender du et godt sted?

Eller kan det virkelig betale sig at gøre det selv på en lille gennemsnitsprinter der vil blive opoverhedet efter 300 stykker papir? For ikke at tale om blækpatroner, de er jo sindssygt dyre...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 19:13

Nej - Du skal da bruge en kopimaskine.

Kender du ikke en der har adgang til sådan - du kan jo selv medbringe papir og evt. tilbyde "en omgang"

Kommentar
Fra : Natasha80

Dato : 29-05-05 19:15

Jeg kender ingen nej, kun folk der har på arbejdet men ikke har lov til at bruge den til personlige ting. Jeg har selv en kopimaskine I min printer, men det er jo stadig lige så dyrt som at printe dem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 19:22

Så må du ned til den lokale erhvervsdrivende og spørge hvad han/hun skal have.
Hvis det er til et godt formål og du beder pænt er der sikkert en der vil hjælpe - evt. mod mindre betaling.

Det tager jo højst en lille time på en ordentlig kopier.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 19:23

Bortset fra det så lyder 1000-1500 af mange.

Hvad er formålet med dem?

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 29-05-05 19:32

>Natasha80 - Der er mange muligheder. Både når der er tale om sort / hvid (s7h) og farve (4/f). Print selv: på Laserprinter eller Kopimaskine. Hvis ikke du selv har en sådan, er det ofte muligt at få adgang tilo en i det lokale medborgerhus, biblioteket, på større tog-stationer o.a.
Hos Vester Kopi i København, som er specialister, kan du sikkert få det til en god pris. Ellers kunne du via nettet søget et firma i din nærhed, der kan løse opgaven.
Det billigste er dog nok hvis du kunne få en bekendt til at producere dit lille oplag på jobbet, evt. mod et lille bidrag til kaffekassen. Held og lykke.
Tomozy170758

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 29-05-05 19:36

-Er det ikke lige før at man kan få en billig Laserprinter til 1000-1500 kr.? - og så har du den jo til en anden gang.

Kommentar
Fra : Natasha80

Dato : 29-05-05 19:38

Tomozy, det koster 1 krone pr kopi på biblioteket - ikke brugbart. Jeg skal ned i 30 øre eller deromkring før det kan betale sig. Jeg har kontaktet vester kopi og bedt dem om et tilbud - i torsdags. Venter stadig.

Og har spurgt venner og bekendte den sidste måneds tid uden held.

Refi; Jeg har kontaktet mange, men som jeg skrev i det første indlæg er de for dyre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 19:43

Klart det koster penge hvis du går til et firma der LEVER af det.
Fremstillingen koster dog højst 2 øre pr. stk. + papir - Det er derfor jeg spørger om hvad de skal bruges til.

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 29-05-05 19:45

Overvej evt. at finde en brugt Laserprinter med toner i den blå avis: www.dba.dk
Måske er du heldig. Sæt evt.en gratis annonce i.

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 29-05-05 19:51

Vester Kopi har deres eget site http://www.vesterkopi.dk
På den kan du få priser oplyst. For mig ser ud som om prisen er 37,50 kr. for 500 stk.
Kan det bruges??
Mvh.Tomozy170758

Kommentar
Fra : Natasha80

Dato : 29-05-05 19:54

Tomozy, det er papir der koster 37,50 for 500 stk. i deres webshop - ikke kopier, kun papir.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 19:56

Mangler stadig svar........

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 29-05-05 20:16

Det ser sørme ud til at du har ret. Så du kommer nok til at ringe til dem igen. Umiddelbart har jeg ikke flere gode råd.