/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ekspert svar søges..!!!!
Fra : plak
Vist : 750 gange
50 point
Dato : 27-05-05 18:19

Hej

Jeg har en Suzuki Katana LC..
Og jeg skal have ny udstødning, og tænkte på en Star traffic.. måske en anden..
men hver gang jeg går ind på hjemmesider hvor de sælger udstødninger
og går ind under Suzuki katana LC, så er der næsten ingen..
er det fordi udstødningen ikke passer til en Suzuki Katana LC..??
og kan jeg så ikke sætte en star traffic på min katana LC?

Tusinde tak på forhånd.!

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 27-05-05 20:22
Kommentar
Fra : plak

Dato : 27-05-05 20:46

Okay, tusinde tak..!

men er der forskel på LC og AC når det handler om udstødninger..?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-05-05 21:25

Næ, de skulle passe sammen.
Forøvrig er star trafik meget lig med Proma Legal, som er billig her:
http://www.stc-tuning.dk/
Men ingen af dem duer til højtunede racercylindre, der skal man op i knækudstødninger.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : plak

Dato : 28-05-05 18:32

Okay tak..(:

Jeg har en sport cylinder på min og fjernet begrænsninger og køre 70 km/t,
hvilken udstødning ville du forslå, som nok gav bedst til min katana.?

Kommentar
Fra : plak

Dato : 28-05-05 18:55

Ville gerne have den til at køre 80 km/t måske, men så heller ikke mere..
skal jeg så have fat i en knæk, eller kan en proma godt få den op på de 80?

(har en rimelig dårlig knæk lige nu som der er en flænge i,,
derfor jeg skal have ny udstødning)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-05-05 20:50

Jeg er lidt bange for at Proma ikke får den op på de 80, men at du skal ofre de extra på denne:
http://www.scooterparts.dk/product.asp?product=1361&page=1
Kan din udstødning ikke svejses med en CO2 som alle mekanikere har?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : plak

Dato : 29-05-05 11:32

Nej den er vist rimelig slidt,
der har været nogle der har prøvet men tror ikke at de kunne...:S

Men Tak for svaret..!

Godkendelse af svar
Fra : plak

Dato : 29-05-05 11:33

Tusinde tak for svaret Palle Hansen..:P