/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
et mus problem
Fra : needhelp
Vist : 490 gange
20 point
Dato : 24-05-05 09:22

jeg har en mus som ikke vil virker. nogle gange virker den i et minut og så slå den fra så kan jeg ikke bruge den mere.så skal jeg vente en dag eller 4-5 time ca så virker den måske igen i 2 min

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-05 09:24

er det en optisk mus ?????????

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 24-05-05 09:31

Det kunne godt lyde som om den er ved at stige af. En anden ting der ofte gør sig gældende, er hvis din mus er til sluttet via USB-porten. Så sker det, musen får signaludfald, hvis den har været brugt over en længere periode.

Løsningen kan eventuetl være at få en uSB->ps2 converter, og til slutte musen i PS2 i stedet fremover.

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 24-05-05 10:07

øøøh

måske et dumt forslag

men har du tjekket batterierne?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-05-05 10:09

tjantzen - var lige min første tanke

Kommentar
Fra : needhelp

Dato : 24-05-05 12:56

har det er en optisk mus og den bruger ikke batterier

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 24-05-05 16:42

Kunne det være en løs forbindelse et sted på USB-kablet?

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 11-06-05 12:20

Prøv at geninstallere driver

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 14-06-05 20:23

Hvad med at lukke,,,,,,,,,,, du har åbentbart ikke brug for hjælp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-05 22:10

hvorfor skulle der lukkes hvis problemet ikke er løst ?????????? needhelp har jo netop skrevet for at få hjælp og muligheden foreligger jo for et brugbart svar!!!!!

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 14-06-05 22:22

Prøv at se på dato,,,,,,,,der må være mere end museprob siden der ikke er kommet svar/
Men du har ret,,,,, hvorfor dog lukke.......serveren er langsom nok.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-05 22:25

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 15-06-05 00:44

Ja ikke, har du besvær med mus,,, så se her,,,,,
www.steenmartinsen.dk
dyremishandling.
BAD JOKE

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 03-10-05 18:59

Ovennævnte link til dyremishandling excisterer ikke mere, da det var en BAD JOKE, BONZAI