/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
bella Italia
Fra : lystfiskerfyren
Vist : 612 gange
100 point
Dato : 24-05-05 08:14

Hej, kender I denne campingplads som ligger ved spidsen af Gardasøen og er den god? Vi regner med at ville sejle kl 03.15 og så overnatte på vejen ned, er der nogen som kender et godt sted for 5 prs, gerne rimeligt i pris?
på forhånd tak

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 24-05-05 09:16

En god ide ville det være at skrive hvilken campingplads du spørger til

Kommentar
Fra : lystfiskerfyren

Dato : 24-05-05 12:04

jeps, har jeg også gjort i overskriften den hedder Bella Italia og ligger helt nede i spidsen af Gardasøen

Accepteret svar
Fra : sjubbi

Modtaget 100 point
Dato : 25-05-05 20:26

Har været på pladsen et par gange. Den er rigtig god og ligger i gå afstand til byens centrum. Byen er helt fantastisk.
Stranden er dog ikke den allerbedste, men er absolut ren. Pas på med at bade i Gardasøen i middagstimerne, der er nogle smådyr i vandet som kan give en forfærdelig kløe hvilket gik ud over vores dengang 10 årige datter. Det var ikke så rart, men som sagt, det er kun i middagstimen. Lægen på pladsen kender fænomenet, så spørg bare ham til råds.

Med hensyn til overnatning havde vi vores egen campingvogn med og overnattede på rastepladser. Men ellers er der jo altid "zimmer rooms" hvis man væk fra motorvejen.

God ferie

Hilsen Sjubbi

Godkendelse af svar
Fra : lystfiskerfyren

Dato : 25-05-05 23:04

Tak for svaret sjubbi.

Vi har lejet et mobilhome på pladsen, og må derfor leje os ind på vej ned.
Tak for advarslen med dyrene