/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Oliejustering til FZ50
Fra : mort1760
Vist : 651 gange
20 point
Dato : 22-05-05 15:47

Hej,
jeg har en fz'er som ryger RIGTIG meget når den kører. jeg tror det har noget at gøre med at der kommer for meget olie i forbrændingskammeret, men er ikke sikker. nogen der ved noget om det???

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 22-05-05 16:06

Hej hvad køre du med (olie) og hvor meget putter du i benzinet...

Kommentar
Fra : mort1760

Dato : 22-05-05 16:09

På en fz'er er benzinen og olien for sig. det er derfor jeg skal have at vide hvordan man justerer olietilførslen til motoren da den selv blander det...

Accepteret svar
Fra : migBECOOL

Modtaget 30 point
Dato : 22-05-05 16:30

Når en fZ sorry havde ikke helt læst det så men du skal jo brøve dig frem ved kaburatoren det er jo der den blander det... der skulle gerne være en justerings skrue

Godkendelse af svar
Fra : mort1760

Dato : 27-05-05 21:27

Tak for svaret migBECOOL.

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 27-05-05 23:18

Det var så lidt. hehe skulle det være en anden gang
Men hvis du har problermer næste gang med din Fz'er så bare skriv til mig eller add min msn michael_johansen90@hotmail.com så skulle det være mulig at få fat på mig.