/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Køb af vinduer i udlandet
Fra : AlexBJeppesen
Vist : 1149 gange
25 point
Dato : 22-05-05 15:17

Nogle der har erfaring ned dette,da jeg har overvejet at købe mine i Litauen,spm er om det kan svare sig???

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-05-05 15:29

Prøv først, at høre hvad dette firma skal have: http://www.jphem.dk/
De får dem efter sigende fremstillet i Litauen. Jeg har lige bestilt 4 i specialmål og sparede 7.000 kr ved at bestille dem hos JP-Hem.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 22-05-05 16:01

Man skal passe på med behandlingen af østvinduer. Jeg har lige været ude og skifte en trædør der kun var 8 år, men træet har været meget dårlig så den var eller rede rådnet op selv om de havde malet den nogle gange..

Kommentar
Fra : AlexBJeppesen

Dato : 22-05-05 16:08

Mine skal være af plast,dette gælder også udestueelemneterne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-05-05 16:10

Derfor er det også bedst at bestille igennem et respektabelt dansk firma så man får garanti for råd og svampebehandling.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-05-05 16:11

Plastvinduer fra Litauen - findes det?

Kommentar
Fra : AlexBJeppesen

Dato : 22-05-05 16:18

Ja det gør det du kan selv kigge her det bliver dem jeg bruger..
http://www.plasmeta.lt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-05-05 16:46

Jamen så er det jo afgjort og så må man håbe, at:
De passer.
Er lavet ordentligt.
Bliver leveret som aftalt.

Kommentar
Fra : sybil3

Dato : 22-05-05 20:24

Hmm...

Jeg bestilte plast til en udestue fra www.tlux.dk, de er lavet et eller andet sted over øst på...

Efter min mening var det gode priser, god kvalitet, og en rigtig god service.

Efter en kort søning ved jeg nu hvor de kommer fra!!

http://www.termolux.cz/WWW%20anglicky/index.htm (hvor de også skriver at de gerne vil give dig en god pris...)

Kommentar
Fra : sybil3

Dato : 22-05-05 20:24

Hmm...

Jeg bestilte plast til en udestue fra www.tlux.dk, de er lavet et eller andet sted over øst på...

Efter min mening var det gode priser, god kvalitet, og en rigtig god service.

Efter en kort søning ved jeg nu hvor de kommer fra!!

http://www.termolux.cz/WWW%20anglicky/index.htm (hvor de også skriver at de gerne vil give dig en god pris...)

Kommentar
Fra : Tinny

Dato : 23-05-05 22:54

Hej Alex

Jeg har skiftet vinduer i hele mit hus sidste sommer. De er fra jphem, dvs. Litauen. Jeg er vældig tilfreds både med kvalitet og den behandling jeg fik fra jphem. Vinduerne blev leveret til tiden og de virker fornuftige i både trækvalitet og overfladebehandling. De har nu siddet vinteren over, og jeg er stadig tilfreds.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-05-05 23:23

Jeg har også købt 11 vinduespartier og et dørparti hos JpHem Og er godt tilfreds
Mvh Sune