/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
pajeo 3,0
Fra : mingg
Vist : 366 gange
100 point
Dato : 18-05-05 21:47

jeg er ved at købe en pajeo årgang 2002 med automatgear
jeg skal køre med en trailer på ca 1300 kg
er det en dårlig ide at købe en sådan bil

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-05-05 21:59

Hvis det er en Pajero du mener så er det en perfekt bil til at trække en trailer på 1300 kg med.
alimak

Kommentar
Fra : mingg

Dato : 18-05-05 22:05

ja men hvad med automatgearkassen

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 19-05-05 07:04

Der er INGEN som helst problemmer med at trække en trailer med denne model, men du har ret i, at automatgearkasser generelt ikke er så "velegnet" som en manual gearkasse, når det gælder at trække en trailer/campingvogn. Ikke dermed sagt at det ikke kan lade sig gøre, men hvis du fandt en lignende model med alm. gearkasse så ville jeg personligt vælge den.

Men HELD og LYKKE med en ellers dejlig bil!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 19-05-05 07:16

Det er ingen problem med automatgear på denne bil til at trække en trailer på 1300 kg. Du kan sætte gearkassen i 1. gear og starte når du har tungt les.
alimak

Kommentar
Fra : Iceman77

Dato : 02-06-05 13:41

Jeg ved ikke så meget om de nyeste modeller af Pajero, men de gamle smider gearkassen i flæng, (manuelt gear), kender én der var temmelig ked af hans.

Mvh. Bo