/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Ericsson
Fra : maxibon19
Vist : 385 gange
50 point
Dato : 17-05-05 14:25

Hej.... R der nogen som ved hvor jeg kan låse en Ericsson T65 op som R med Telia????????

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 17-05-05 15:57

så skriv dog så man kan forstå det!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-05-05 16:08

Citat
Vistde du dtete?:

Iøfgle en uerndsøeglse på Cmabrigde Uinvertisy, bteyedr det ikke noegt
i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente
vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete
padlser. Rseten kan linge vloaypk, men du vil satdig vræe i snatd til
at lsæe det. Det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr
bgotsav, men odret som en hleehd.

Jeg tvivler på det kan lade sig gøre da...
Citat
Denne telefon kan kun låses op ved at vi har den rent fysisk.

men for 100,- kan det lade sig gøre via f.eks
http://www.mobilunlock.dk/catalog/product_info.php?cPath=21_24&products_id=105

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 17-05-05 16:36

Det er da synd at man kun kan henvise til 1. unlocker når nu der er over 100 på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 17-05-05 17:23

T65 er så gammel,at du kan få den låst op gratis,ved at ringe til telia.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 17-05-05 22:34

Til O.B Det er nu ikke så sikkert enda.. jeg var lige forbi Sonofon idag og de sælger dem stadig helt nye...
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 18-05-05 00:32

HEHE Clan! Den var sku go! Den gemmer jeg lige!