/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp til RAM
Fra : Aagge
Vist : 254 gange
100 point
Dato : 16-05-05 16:54

Hejsa!!
Jeg har et DFI LANPARTY nforce4 ultra-D!
Jeg vil bare lige høre om jeg kan bruge alle slots til pc3200 ram! Dvs 4x512 ram... Og kører de så Dual eller single ? og hvad er så bedst!!!
Mvh Aagge

Kommentar
Fra : polles

Dato : 16-05-05 21:24

ja det kan du godt

http://www.dfi.com.tw/Product/xx_product_spec_details_r_us.jsp?PRODUCT_ID=3529&CATEGORY_TYPE=LP%20UT&SITE=US
Four 184-pin DDR SDRAM DIMM sockets
Supports dual channel (128-bit wide) memory interface
Supports up to 4GB system memory
Supports PC2100 (DDR266), PC2700 (DDR333) and PC3200 (DDR400) DDR SDRAM DIMM

om du kan køre Dual ??
hvis du har købt dine raam understøtter det og du sætter dem i parvis helt ens.
når du har sat dem i kan du måle om de køre dual via flg prg bagefter EVEREST Home Edition som hentes på http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=e
Et af de fedeste free prg. til at få alt om vide om din computer

Kommentar
Fra : polles

Dato : 16-05-05 21:26

og det bedste er selvfølgelig at køre dual.
Kort fortalt er det lige som at køre raid på hd
Her gør du det bare på raam. ( i princippet)

i overstående prg kan du også måle Benchmark på raam