/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobilen (8310) <=> Outlook
Fra : Strannix
Vist : 248 gange
50 point
Dato : 24-09-02 18:36

Hvordan virker Nokia PC Sutie 4, jeg kender det og bruger det men kan ikke helt få det der haløj men Outlook til at fungere... er der nogle af jeg der kender til det, evt. bruger det ?!

Og er der nogen af jer, der ved hvordan jeg får det oprindelige "Start Billede" tilbage på min telefon, efter at jeg har lavet mit eget "Start Billede" og lagt det op på mobilen... men vil nu gerne have det orginale tilbage så der også er start musik når man tænder telefonen...

Håber på der er nogle der kender svaret....

På forhånd tak!!
Strannix

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 24-09-02 18:46

Hej Strannix,

er det Outlook express eller bare Outlook du mener?

hvordan er din nokia og computeren forbundet? (via kabel, infra rød)

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Strannix

Dato : 24-09-02 19:13

Via Infra rød.... og det er Outlook