/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
BESTSHOT FUNKTONEN SPORT
Fra : Traffic
Vist : 404 gange
300 point
Dato : 13-05-05 07:17

Hej..

Jeg har for ca. 1 aar siden koebt et Casio Exilim Z-55 DIGI-CAM.
Nu vil jeg saa tage billeder af sportsbegivenheder. Altsaa bevaegelse. Denne funktion findes i nogle modeller fra Casio. Men umiddelbart ikke paa min.
Findes der Firmware updates med disse indstillinger ?
Kan jeg selv definere indstillingerne og gemme dem ?
Hvis ja - Hvor og Hvordan ?

Nazgul

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 150 point
Dato : 13-05-05 10:02

Der findes ikke nogen manuel justering i dit camera, men et valg mellem de Bestshot exsempler som der er indbyggede, det kan du læse om i din instruktionsbog, men du skal jo vælge den indstilling som tager hurtige billeder, som regel er indstillingen en sportsmand eller cykelrytter.
Om du kan gemme denne indstilling, tja, det vil jeg da tro.
http://akamera.dk/art.php?artikkelid=11683
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Traffic

Dato : 03-01-06 23:01

Tak for svaret pallebhansen.

Bedste og eneste bud, tak.

Nazgul