/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
defekte gear kx 80.
Fra : nejrup
Vist : 440 gange
20 point
Dato : 11-05-05 19:12

er det noget der til at lave for penge,og er det svært.
kawasaki kx 80 fra 92. defekte 1-2-3-4. 5 og 6 gear er ok. det er som om noget sidder og spærre, kan det være skifte-gafler

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-05-05 23:15

Det lyder sansynligt at det er gaffel der har sat sig da så mange tandhjul ikke ville blive ødelagt (af et fragment eksempelvis) på en gang og jeg tror ikke det er så dyrt hvis du selv vil kaste dig ud i opgaven, delene kan du da søge på ,her på nettet.
Mvh sune

Kommentar
Fra : nejrup

Dato : 12-05-05 20:43

har i/du nogle link hvor man kan købe stumper