/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
korrektur firma
Fra : MartinBT
Vist : 603 gange
50 point
Dato : 11-05-05 15:52

Hej Kandu

Vi står og søger et mindre firma til korrekturlæsning, det skal ikke være en af de store tunge drenge da det drejer sig om et mindre magasin hver måned. Men skal være et pålidelig firma, eller person som har noget erfaring inden for branchen.

Håber der kommer nogle gode links eller kontakter til nogen i kan anbefale eller nogen i har fundet på nettet.

Mvh Martin Tygsen

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-05-05 16:23

Send mig en mail på
macguffin11@hotmail com
med lidt flere detaljer.

Jeg er professionel korrekturlæser og måske interesseret.

Frieda

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-05-05 16:24

Ja, ja, sådan er det.
Er korrekturlæser og glemmer et meget vigtigt punkt i min e-mailadresse

Det skal selvfølgelig være hotmail.com

Kommentar
Fra : MartinBT

Dato : 11-05-05 16:29

du har fået post

Kommentar
Fra : meler2

Dato : 03-02-06 17:12

Tjek korrektursiden www.sitecenter.dk/mjan00