/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
HJÆLP PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Fra : cool_boy12
Vist : 268 gange
50 point
Dato : 11-05-05 09:14

ja jeg har brug for jeres hjælp. jeg gå i TEC Lyngby som mekaniker og vi skal skrive en historie på 3 sider. Den eneste betingelse er at historien skal indholde de 3 ord: Gas , Plade, Sammenføjning. Den må handle om hvad som helst. please hjælp mig.

I få 200 point hvis i kan klre det, eller bare hjælpe mig med den.

OBS DEN MÅ HANDLE OM HVAD SOM HELST

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-05-05 11:08

3 sider for 200 point, næh du jeg gjorde det ikke for 200 kr når du bare kommer med en masse gas om at nogen har stukket dig en plade så du er gået helt op i sammenføjningen.

Skriv om, at det gas man bruger til at varme eller svejse i biler hedder acetylen og hvordan man sammenføjer plader ved hjælp af det og svejsetråd. Brug din fantasi. Held og lykke med uddannelsen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-05-05 11:09

Hov du skal også lige have lidt ilt (oxygen) med i processen ellers bliver det jo ikke varmt nok.

Kommentar
Fra : cool_boy12

Dato : 11-05-05 11:17

he he oki,

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 12-05-05 00:36

Jeg kan prøve at sammensætte en historie fra den virkelige verden ganske kort.I halvtredserne, og et stykke op i tredserne sammenføjede man 2 karrosseriplader ved hjælp af ilt og gassvejsning (acetylengas) , det krævede stor øvelse fordi de tynde plader let brændte igennem, da så CO2 svejsemaskinerne kom frem, blev det meget nemmere fordi det giver mulighed for at varme svejsestedet op meget hurtigt, og samtideg mindre fare for at pladerne slår sig.Held og lykke Mogens

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-05-05 10:53

Det var ikke fordi de let brændte igennem kogalejy - det var da kun fuskerne der ikke kunne styre det

Annuller spørgsmålet
Fra : cool_boy12

Dato : 08-01-06 00:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål