/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Problemer med Star Wars, Satans Skærm!
Fra : mathiasmb
Vist : 378 gange
50 point
Dato : 10-05-05 19:32

Jeg er i gang med spillet 'Knights of the old Repuplic' og er lige landet på Dantooine. Men ude fra byen begynder spillet at hakke på meget at det er umuligt at spille. Jeg kan ikke engang kende forskæl på højre og venstre. Min grafikort er et pænt Geforce FX5700 men min skærm er kun (GRIN IKKE!!!) en Fujitsu e177. Fordi jeg er ved at bygge computeren fra bunden og min kommende skærm er ikke på lager. Kan skærmen være skyld i dette, eller er der noget andet?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-05-05 21:05

Det er tit ikke skærmkort og skærmen der fejler noget men forkerte drivere.
Først skal den rigtige skærmkortdriver ind - genstart - og så skærmens driver ind.
Og så går det nok lidt bedre.