/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Downloadeprogram - mest spil
Fra : Stronzo
Vist : 268 gange
50 point
Dato : 08-05-05 18:45

Hey alle..

Er der nogle her der kender et godt og nemt
downloadeprogram der er go' til at hente
spil?

På forhånd tak

MvH Stronzo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-05 18:46

Downloadaccelerator er da et udmærket program.
Det kan hentes på næsten alle downloadsider og det er gratis.

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 08-05-05 18:47

Ja, men der er fucking meget Spy- og Adware

Kommentar
Fra : dyrner1

Dato : 08-05-05 18:48

abc , bittorent det er det nemmeste og hurtigste brug www.thepiratebay.com det er nemt der... programmerne til at hente bit. med kan hentes på www.download.com eller www.bittorent.com håber du kan bruge det

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 08-05-05 18:51

Men det skal være gratis

Det glemte jeg at sige

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 08-05-05 18:51

Men det skal være gratis

Det glemte jeg at sige

Kommentar
Fra : dyrner1

Dato : 08-05-05 18:52

bittorent er gratis...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-05 18:54

"dyrner1"
Det du der har fat i er jo p2p-programmer og det er vel ikke det der er tale om.
Downloadacc. har da ikke noget du behøver at være bange for - den speeder da bare din download op.

Kommentar
Fra : dyrner1

Dato : 08-05-05 18:55

nej han skulle bruge et pro til at hente spil med

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-05 18:58

Ja - men vel lovlige.

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 08-05-05 18:59

Hvordan henter jeg spil med BitTorrent??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-05 19:02

God fornøjelse....

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 08-05-05 19:57

En god erstartning for Download accelerator er Leechget

http://www.leechget.net/

Kan dog kun køre 8 download, men det er gratis og Har INGEn spyware..

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 08-05-05 20:29

hvordan henter jeg spil med bittorrent?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-05 20:38

Hvilke spil ??????

Alle spilproducenter har da en hjemmeside hvorfra du kan hente spillene.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 08-05-05 20:48

www.limewire.com kan du downloade et gratis program til at hente spil, programmer, musik m.v., men ikke lovligt.

Kommentar
Fra : REAKTOR14

Dato : 22-05-05 19:49

jeg ville godt vide hvordan man overhovedet kan downloade gratis, for det er jo ulovligt......... men anyway........ kazaa har altid virket, og direct connect har jeg da også brugt før, men ved ikke om det er specielt sikkert at bruge........ jeg ville hellere anbefale dig at tage til nogle gode store computer/LAN party's og hente nogle spil fra andre nørder........ det er mere sikkert........

- REAKTOR14