/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Viagra på nettet
Fra : allanni
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 08-05-05 14:45

Er der et sted på nettet man kan stole på, hvor man kan jeg købe viagra eller cialis?
Er i 50'erne og har lidt rejsningsproblemer. Vil gerne blande min læge uden om - i hvert fald i første omgang.

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 110 point
Dato : 08-05-05 14:56

Det er da lidt for dumt. Når de er på recept i Danmark er det fordi der er nogen der ikke tåler disse præparater, og jeg garanterer dig for, at stivelsen går af kalorius, når du skvatter død om oven på modellen

Samtidig kan du ikke stole på de præparaters renhed som du kan købe på nettet. Så smut du bare op til doktormanden og få en pose "begejstring" med hjem.

Kommentar
Fra : rapandenrap

Dato : 08-05-05 15:03

jeg har selv prøvet Viagra flere gange selvom jeg kun er 19 år.
Husk:

Viagra virker ikke (Ikke altid dog) hvis du har drukket.

Viagra hjælper dig ikke til at få rejsning, men hjælper dig kun til at holde den rejsning du i forvejen har.
(Så det SKAL være en kvinde du tænder på, eller en der KAN tænde dig).

Det havde ingen bivirkninger overhovedet. Jeg købte det på Istedgade på et hotel

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-05-05 15:07

Købt på et hotel i Istedgade LOOOL Det er fandme klogskab der vil noget.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-05-05 15:09

Ja, der findes da steder det kan bestilles, men det er ikke sikkert pakken når frem, da det er receptpligtigt medicin, som oftest bliver tilbageholdt når det skal igennem Tolden.
Så får du i stedet et brev fra Medicinalstyrelsen, at pillerne ikke kan udleveres, enten når det er receptpligtigt eller noget der ikke er godkendt til brug i DK.

og en ting mere:
Det kan som nævnt være livsfarligt at spise viagra, hvis du ikke forinden er blevet grundigt tjekket hos din læge som siger god for det.
I især Holland og England, er adskillige mænd i din alder (den farlige!!!!!) døde efter indtagelse af Viagra.
Så tal med din læge om problemet, det er mit råd.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-05 15:11

rapandenrap - ahaaaaaaaaa - forklædningen igen

allani - det ville jo nok være temmelig klogt at konsultere din læge først trods alt - viagra har også bivirkninger

Godkendelse af svar
Fra : allanni

Dato : 10-05-05 08:14

Tak for svaret Klumme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-05-05 08:48

Tak allanni

Hvis du tog mit svar seriøst, så synes jeg virkelig du har handlet klogt. Man skal ikke "lege"med medicin.

Op til doktoren, og så i øvrigt op med øhhhhh........humøret