/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
bil
Fra : Rosalinde63
Vist : 724 gange
100 point
Dato : 08-05-05 11:56

Er der nogen der kan fortælle mig om man kan gå uden om rki, vis man vil have et eller andet, eller om man er afskåret fra alle muligheder ,jeg er kommet i rki med nogen ting men kæmper for at komme ud af det, og betaler det jeg skal for det men står nu og gerne vil have en bil jeg vil gerne have den finansieret men kan det ses at jeg er i rki
hej fra Rosalinde63.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 08-05-05 12:18

HEJ
ALLE SOM ABONERE PÅ RKI, KAN SE DU STÅR DER, OG VIL DERFOR IKKE GIVE DIG KREDIT.
HVIS DU HAR EN GOD BANK, SOM HAR FULGT DIG I MANGE ÅR, KAN DET VÆRE, DE STADIG HAR TILLID TIL DIG, OG VIL GIVE DIG KREDIT.
DET KAN OGSÅ VÆRE DU HAR NOGET FAMILIE, SOM SIGER GOD FOR DIG, OG VIL GÅ IND OG KAUTIONERE FOR DIG, HVIS DE GØR DET, SÅ PAS ENDELIG PÅ AT OVERHOLDE AFDRAGENE, SÅ DE IKKE MISTER TILLIDEN TIL DIG.

JEG HÅBER DET LYKKES FOR DIG.

DE FLESTE FÅ JO RETTET OP PÅ DERES ØKONOMI IGEN, OG KOMMER UD AF RKI.

HELD OG LYKKE.

Kommentar
Fra : pims

Dato : 08-05-05 12:19

Når du vil ha' noget finanseret, vil banken kunne se om du er i rki eller ej. Så er det spørgsmålet om den pågældene bankrådgiver vil se dig i nåde.
Håber det lykkes for dig.
Pims

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-05 12:24

Der er stadig forhandlere der er ligeglade (særligt hvis det er ældre biler vi snakker om og du lægger en god førstegangsbetaling), nogle finansierer nemlig stadig selv deres biler.
Lægger du en ordentlig udbetaling på en ny bil vil banken (hvis du er stamkunde og din indtægt er god nok) sikkert også hjælpe dig.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 08-05-05 16:00

refi har ret, der er bilforhandlere der vil finansiere det, så klø på han skal nok sige fra, hvis han ikke vil hjælpe dig.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 08-05-05 16:00

refi har ret, der er bilforhandlere der vil finansiere det, så klø på han skal nok sige fra, hvis han ikke vil hjælpe dig.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 08-05-05 16:34

Snak med din egen og eventuelt en konkurrerende bank om et samlet lån, som fjerner dine løse gældsposter. Vil de ikke det, er det fordi din økonomi er meget usund, og så er det klogeste at reducere nyanskaffelser til et absolut minimum. Ellers kommer du aldrig op på den behagelige side.

Håber det bedste for dig

H-J

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 09-05-05 12:42

Køb en billig brugt bil til at starte med.
Er du heldig, kan du få en til 5.000, som med lidt pleje, kan køre i op til 3 år.
Sådan en har jeg lige nu.
I mellemtiden kan du bestræbe dig på at komme ud af RKI og måske lave en mindre opsparing på banken
så du også har noget stående til køb af en ny bil.
Når din bank så kan se at det går godt for dig og du har en sund økonomi, vil de godt være behjælpelig.

Indtil da.

Held og lykke herfra.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 09-05-05 12:43

Til AG112

Det er en god skik her at skrive med alm. små bogstaver.
Store bogstaver anses for at være råben.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 09-05-05 16:17

TIL JIMMY17

HAR DU IKKE ANDET AT GÅ OP I ??????????????????????

ER DET DIG DER ER BOGSTAVE POLITIET??????????????????

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 09-05-05 16:33

Jo, AG112, jeg har meget andet at gå op i også.

KOMMENTEREDE DET BARE.

Men det er der jo nogen, der ikke kan tåle.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 09-05-05 18:58

TIL JIMMY17

JEG KAN SAGTENS TÅLE DET !!!!!!!!!!!!!!!!!!

MEN JEG SÆTTER MIN HAT SOM JEG VIL !!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 10-05-05 13:38

Du kan også sagtens sætte din hat som du vil, det er der ingen der blander sig i.

Men når folk nu spørger pænt, behøves man ikke blive ubehøvlet.
Det er almen chat/internet forum skik at man ikke bruger Caps lock, når man skriver.

Om du vil svarer det til at snakke meget højlydt i mobil telefon på en restaurant.
Nu kan jeg kun forvente at du OGSÅ sviner mig til, for at på en pæn måde at forklare dig hvordan vi andre opfatter dig når du skriver med Caps.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 10-05-05 23:01

JEG SYNTES TIL TIDER DETTE FORUM GÅR UTROLIG MEGET OP I FORMEN,
I STEDET FOR AT GÅ OP I DE SPØRGSMÅL DER STILLES,
DET ER VEL DET, SOM DETTE "KANDU" ER TIL FOR !!

MAN SKAL NOK PASSE PÅ DET IKKE BLIVER TIL PELITESSER, OG MELLEMSKOLEÆVL !!

SÅ DERFOR ER DET LIGEMEGET OM MIN CAPS LOCK "SIDDER FAST" ELLER IKKE !!

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 10-05-05 23:35

Takker invisible for støtten. ( selvom det næppe hjælper )
Har opgivet det :)

AG112
Læg mærke til at jeg startede med at svare på vedkommendes spørgsmål.
Og så derefter gjorde dig opmærksom på din brug af capslock.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 10-05-05 23:36

Nu er jeg ikke i tvivl om der kommer sviner til mig....

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 11-05-05 00:09

JEG HAR ALLEREDE OPGIVET JER, SORRY.

JEG ER GÅET UD AF MELLEMSKOLEN FOR ÆVL FOR LÆNGE SIDEN.

SORRY!!!

HAR INVISIBLE IKKE NOGEN KOMMENTAR TIL ROSALINDE63 I STEDET FOR, DET ER NOK DERFOR HUN SKRIVER, MEN DET ER NOK SJOVERE MED MIG !!

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 11-05-05 16:45

Man kan være stædig og DUMSTÆDIG!

Kommentar
Fra : Rosalinde63

Dato : 11-05-05 18:59

takker for de gode råd ser hvad jeg finder ud af hej fra rosalinde63

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-05 19:08

Husk at lukke spørgsmålet hvis ikke du mener der kommer bedre/flere svar.

Kommentar
Fra : Helle04

Dato : 10-08-05 13:42

kan i nævne nogle bil-forhandlere der finanserer trods rki?
har hørt om hyundai i Hobro, og bjarne hjort silkeborg.

Hvem er der ellers?

Kommentar
Fra : Drystin

Dato : 31-01-06 21:00

danmarks billigste biler gør det, men de har også en rigtig dårlig historie bag sig.