/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvordan for jeg min katana op og køre?
Fra : Katana_AC
Vist : 300 gange
40 point
Dato : 05-05-05 11:38

Jeg var ude at køre en dag, hvorved der kom en knas lyd, hvor ved motoren døde langsom ud for mig. den kan godt snore rundt nu, men vil simpelhent ikke starte. hvaad er der galt?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-05-05 11:58

Det kan være utallige ting, tændingen kan være gået fast, men hvis du holder tændrøret mod stel, og der er gnist, så er det nok udelukket med tændingsfejl.
Det mest sandsynlige er at der er sket noget med stempelringe, så cylinderen skal af for at se fejlen.
VH Palle Hansen