/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Et lille problem
Fra : affe
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 04-05-05 18:32

HEJ, HAR FORNYLIG SKIFTET IP ADRESSE, OG NU KAN JEG IKKE KOMME IND PÅ BESTEMTE HJEMMESIDER, DENNE MEDELSE KOMMER FREM:Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.27 Server at www.BLABLABLABLA.COM Port 80

NOGEN DER VED HVORDAN PROBLEMET KAN LØSES?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-05-05 18:55

Du må jo være så uheldig, at have fået en adresse der er blokeret. Henvend dig til din udbyder og klag,

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-05-05 20:13

Hvordan går du ind på de "bestemte hjemmesider" (hm hm hm)
Indskriver du adressen i kommandolinien, eller henter du dem fra dine fortukne?
Hvis du henter dem fra fortrukne, så gå lige ind og se på linkets egenskaber, og om nødvendigt rette i linken, hvis den linker dybt.
Hvis du indtaster linken manuelt, så prøv om du kan tvinge en fornyelse af din IP adresse igennem, evt. slukke for dit modem natten over, og se om den har fundet en ny adresse, når du tænder igen dagen derpå!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 04-05-05 22:20

TILLYKKE, det var dog også en frygtelig side at gå ind på. Med popupper og automatisk tilføjelse til foretrukne og diverse spyware.
Mon ikke du har et klogt spywareprogram der spærer din adgang?