/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
CDI Jog Space Innovation HJÆLP
Fra : malchow
Vist : 1023 gange
480 point
Dato : 03-05-05 14:04

Skal have anden CDI box på min Jog Space In. Har ellers købt en hos skåde reservedele, uden begrænsning. Den der sidder på har 6 ledninger i et multistik. Den jeg fik har kun 5 ledninger uden multistik.
Nogen der ved hvor jeg kan købe en der ikke koster en formue, hvor der er monteringsvejledning med. Eller en der ved hvordan jeg evt. skal montere den jeg har..? Jeg har sat 46 mm cylinderkit på, tun udstødning og anden dyse str. 78 samt anden variomatic med 6 grams ruller.
Den køre ikke en skid hurtiger end med det lovlige. 45-50 km/t Skive er taget. Der er ingen andre begrænsninger at se...?
Nogen gode råd ..??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-05-05 18:38

Du skal have en størrer karburator med størrer dyse på, og ned i 4,5 g ruller.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : malchow

Dato : 03-05-05 20:42

Har haft prøvet med 5 grams ruller og en 80 dyse Det gik slet ikke så 4 takter den..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-05-05 22:27

Prøv at køre en tur uden luftfilter, for så kan den bedre klare en for stor dyse.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : malchow

Dato : 04-05-05 20:43

Det mener du er nok ?? Hvad med den begrænsning der er i CDI´n ??
Den vil jo slet ikke gå op i de omdrejninger som de gamle joger, ej heller på støtben...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-05-05 12:12

Det er klart du også skal have tilsluttet den CDI, men foreløbig skal din jog da kunne klare 8000omdr. og det gør den ikke før du har fundet den rigtige dyse.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : malchow

Dato : 10-05-05 20:56

Ja 4,5 grams ruller gav ikke noget resultat.

Kommentar
Fra : malchow

Dato : 24-05-05 13:01

84 og 86 dyse giver ikke noget resultat.. Det er som om den cdi ikke vil gå op til mere end de 45 km/t