/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Metalplade på dørtærskel og yderdør
Fra : axelbjarne
Vist : 812 gange
100 point
Dato : 01-05-05 08:55

Jeg vil gerne have at vide, hvor man får fat i metal til at beklæde dørtærskel samt en plade på omkring 20 cm til yderdøren.

Mvh.

axelbjarne

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-05-05 08:57

hos din tømmerhandel

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 01-05-05 09:04

Det vil jeg prøve at forhøre mig om i morgen mandag. Så vil du få besked - og kan jeg det, så tilhører pointene dig.

Hilsen
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : stilke

Modtaget 100 point
Dato : 01-05-05 09:16

Ellers prøv ved en VVSèr, de har,- og kan lave næsten alt indenfor metal, desuden er der forskellige firmaer indenfor "Rustfri stål", som også leverer varen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-05-05 10:38

Du skal da lige hen til smeden han har nok lidt rustfri plade liggende han kan klippe til på dine mål og sikkert også billigere end byggemarkedet
Mvh Sune

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 01-05-05 11:10

Som de to forgående har skrevet, smeden, han laver dem efter mål, og er billigere

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 01-01-06 04:41

Tak for svaret stilke.

Jeg er ved at rydde op i mine gamle spørgsmål,
Hilsen
axelbjarne