/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
grafikkort og counter-strike:source
Fra : needhelp
Vist : 290 gange
20 point
Dato : 29-04-05 12:01

hej har har lige købt et grafikkort(GeForce FX 5200 med 128mb) så jeg købt half-life 2 med counter-strike:source . men vis jeg gå ind i et spil så lagger den hvorfor. jeg kender en der har den sammern grafikkort men der lagger det ikke der set det meget god ud alså grafikken.

Kommentar
Fra : Weedle

Dato : 03-06-05 22:01

Altså din grafik omsætning i spillet kan være sat for højt. Især anti anitialising er meget krævende, så sorg for at den ikke er sat til. Ellers er en god ting bare at sætte grafikken fuldkommen ned og hvis det ikke lagger kan du sætte det lidt længere op.

Har selv Halflife 2 og har fundet ud af at det kræver rigtig mange ram. Havde 512 mb DDR II i min 3.4 pentium og oplevede stadig en del lag, pga. manglende ram.

Skriv gerne din maskines specs, så kan det være jeg kan give dig bedre råd.

Hilsen Daniel Svendsen