/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
NWN langsom
Fra : hatchi
Vist : 445 gange
20 point
Dato : 28-04-05 14:00

Hej,

Jeg har et spil der hedder Neverwinternights, og når jeg starter det, kommer jeg ind i menuerne. Musen flytter sig så hurtigt som i windows... Men når man holder musen over en knap i menuerne skal den lyse op. Det gjorde den osse før jeg formaterede, men nu tager den lang tid om at lyse op, 2-3 sekunder. Samme sker når jeg skal vælge en server at spille på... Listen kommer frem, men navnene kommer meget meget langsomt på.... Og af en eller anden grund vises alle banerne som hvis de havde 1000+ i ping...
Men selv single player menuerne (ikk online) reagerer langsomt...
Jeg har lige formateret forresten.

Hva er der galt med computeren?

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 20 point
Dato : 28-04-05 17:12

Du skal nok opgrader dit grafikkort,du siger at du har formateret så er det nok ikke den nyeste driver du har

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 29-04-05 05:10

ja jeg ville oxo sige det samme opdater din gfx driver,så skulle den være i vinkel

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 29-04-05 21:36

de andre har ret i at du skal opdatere din driver(såvel som alle de andre drivere) men en virusscan er altid godt en gang om ugen hvis man spiller online spil
Chrazqx.

Godkendelse af svar
Fra : hatchi

Dato : 29-04-05 23:37

Tak for svaret jangchr.