/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
hvad tør i kvinder??
Fra : rot
Vist : 330 gange
50 point
Dato : 28-04-05 08:13

hvor til bruger i gummistøvler og tør i fylle dem op med vand og mudder???
tør i trille rundt i et mudderhul med regntøj på??

Kommentar
Fra : babee

Dato : 28-04-05 08:30

have på når det regner og er mudderet , ja , ja ---------det var svar på dine spørgsmål ---- men tænder på det gør jeg ikke -- kan se det står under seksualitet.

Kommentar
Fra : rot

Dato : 28-04-05 09:35

babee tør du trille i mudderet og hoppe vandpytterne

Kommentar
Fra : rot

Dato : 28-04-05 09:35

babee tør du trille i mudderet og hoppe vandpytterne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-04-05 10:24

rot - kunne du ikke bare have fortsat i dit spørgsmål fra igår : http://www.kandu.dk/dk/spg/65691

din overskrift taget i betragtning - jamen selvfølgelig tør kvinder da det - det er vel et spørgsmål om vilje og lyster osv -

Kommentar
Fra : babee

Dato : 28-04-05 11:29

ja det tør jeg da hvorfor skulle jeg ikke det??? men det kan mnåske også have noget at gøre med jeg er pædagog

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 28-04-05 12:43

du er sq da temmeligt fucked up rot.. :-/

Kommentar
Fra : svendsvend

Dato : 28-04-05 17:15

Hej rot

Hvem har fyldt mudder i hovedet på dig?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 28-04-05 18:37

Svar fra en pædagog mere, selvfølgelig tør jeg det og gør det, synes det er sjovt og jeg bliver endda betalt for det - men jeg tænder altså ikke på det seksuelt

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-04-05 18:39

Hvorfor skulle man egentlig fylde dem med vand og mudder?
Det fatter jeg ikke helt..Og så tror jeg faktisk at det her emne er ved at være uddebateret.

Kommentar
Fra : rot

Dato : 29-04-05 08:21

hej babee og ripley jeg vil gerne møde jer og hoppe i vandpytter med jer. jeg er godtnok ikke pædagog men jeg tør godt

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-05 13:22

hey rot. Gider du ikke optage det og uploade det, så vi andre også kan få glæde af det?

Kommentar
Fra : rot

Dato : 29-04-05 13:52

ting27 jov da hvis du gerne vil se det så optager vi da gerne og sender det ud hvis altså pigerne vil

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 29-04-05 14:44

Surt, hopper kun i vandpytter med børn under 6 år, og hvis du selv skriver så er du garanteret for gammel

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-05 16:46

rot> Nice. Kan ikke vente!

Kommentar
Fra : rot

Dato : 29-04-05 19:15

jeg skal gøre hvad jeg kan men du må vente med tolmodighed

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-05 19:33

skal jeg nok ^_^