/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Udsmidt cd-key
Fra : ukaukaukasen
Vist : 412 gange
200 point
Dato : 20-04-05 16:05

er der nogle der har en cd-key der virker til cs: det behøver ikk være det ny men et af de gamle spil?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-04-05 16:14

http://www.serialz.to/ - Den er genial. Serials til de fleste spil og programmer. Du skal bare være opmærksom på at med en cd-key til cs ikke kan bruges til spil over internettet. Der SKAL du have den originale. Skide irriterende.. :)

Kommentar
Fra : newface

Dato : 20-04-05 17:26
Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 20-04-05 17:31

3*13 hehe hvis du ikke skal spille igennem steam men bare lan. men den koster sølle 100 kr. og du får meget for den key.
spiller selv igennem updaten steam.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 20-04-05 17:31

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-04-05 22:21

Det er bare noget fis med al den copy-protection. Jeg ved godt at spilproducenterne også skal tjene penge, men jeg er KOMPLET ligeglad. Men hatten af for dem, der fandt på at spillene skulle registreres over nettet før de kunne spilles. F.eks. HL2. Det er sku smart, og ikke lige til at bryde.