/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
SIMS2 - grafikkort og VGA driver
Fra : RichardStrand
Vist : 469 gange
200 point
Dato : 19-04-05 22:32

Hej alle som er rede til at hjælpe en stakkels mand.
Min datter har købt SIMS2 og vil have den installeret. Det kunne ikke lade sig gøre med det standard grafikkort der sad i. Så idag har jeg købt et nyt SAPPHIRE ATI Grafikkort og butikken sagde at det var OK. Så vidt så godt. Nu har jeg installeret det, men under opdatering af driver som fulgte med, får jeg en meddelelse om at jeg skal installere en VGA driver inden jeg kan komme videre. NÅ..........???? Hvad gør jeg nu - er der nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-04-05 00:25

har du installeret directX - nyeste version - det hjælper

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 20-04-05 13:58

Ja, altid installere den nyeste DX, men man istallerer vel en vga driver med den driver cdrom der følger med kortet.
men drop cden, og gå ind på ati.com og hente den seneste driver til kortet.

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 20-04-05 19:53

hej RichardStrand.
find og installer den nyeste version af directx.
hent en driver fra dit grafikkorts mærkes hjemmeside.
derefter installer driveren fra cd'en
håber det virker Chrazqx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-04-05 01:20

ps.. vær opmærksom på om pc´en overholder de normer om plads - osv - beskrevet på bagsiden af cd coveret