/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
virker de piller her
Fra : janemli
Vist : 890 gange
24 point
Dato : 17-04-05 21:09

Chromium har været det "hotteste" mineral i medier verden over gennem de sidste 10 år når det altså gælder fitness/bodybuilding. Det er blevet velkendt at chromium er en nødvendighed for at insulin får dets anabolske (muskelopbyggende) effekt.

Det er også bevist at mange mennesker ikke får tilstrækkelig med chromium i deres kost, hvilket betyder kroppen er i underskud.

Nogle Studier viser at Chromium kan hjælpe folk med at tabe overskydende fedt og samtidig opbygge muskler. Andre studier har ført til større ren muskelvægt, eksemplificeret ved større biceps- og læg omkreds, men især ved muskelmasse målt i forhold til fedt var der fremgang at spore. Denne prøve varede 40 dage, men forøgelsen af muskelmasse var synlig allerede efter kun 10 dage!

har lidt der hænger på maven som skal væk..er lidt vel trænet..og træner...så vil de piller hjælpe??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-04-05 21:16

Citat
Det er også bevist at mange mennesker ikke får tilstrækkelig med chromium i deres kost, hvilket betyder kroppen er i underskud.

Det ved jeg ikke hvor du har fra, men det er forkert.

Mennesker der spiser en almindelig sund kost, er ikke i chromium-mangel.

Og du får ikke mavedellen væk ad kunstig vej, og nej de piller vil kun slanke din tegnebog.
Hvis dellen ligefrem hænger, er det tvivlsomt om du får den væk på nogen måde.
Men det eneste der hjælper er træning der er målrettet mod mavemusklerne.

mvh dova

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 17-04-05 22:09

Jeg vil anbefale enten ikke at bruge nogle midler og bare træne, eller benytte Kreatin, som kroppen allerede indeholder, men ved en tilførsel af dette produkt vil udskyde mælkesyrens fremkommen..
Og jeg vil slutte med at sige, at alt hvad man tager i pilleform skal tages længe før træning, da maven har svært ved at nedbryde pillerne, så skal du bruge noget, så brug det i pulver form og indtag det lige før træning.

Sundest for kroppen er det dog at la' vær med at bruge unødvendige produkter, at kunne uden giver også mere selvtillid.

Rune

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 17-04-05 22:11

jeg tager kreatin samtid