/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Job i Ohio - Toledo..
Fra : Jimmy17
Vist : 447 gange
200 point
Dato : 17-09-02 17:40

Kunne godt tænke mig et job i en forretning i Området omkring Ohio, nogen der kan hjælpe med det, har været meget rundt på nettet, men har ikke kunnet finde noget.
Hvis nogen har været i området må de også meget gerne skrive..
Jimmy

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 17-09-02 21:38

Hvis du vil arbejde i USA så har du jo brug for en arbejds- og opholdelsetilladelse (green card).

Hvis du ikke har sådan et så skulle du overveje at deltage i det kommende Green Card Lottery DV2004 som starter den 7. oktober og kører frem til den 7. november.

Du kan læse mere om det på http://www.visalaw.com.

Der er ikke store chancer for at vinde en green card....men det er en chance. Det er
den nemme måde at få et green card på. I sidste lottery DV2003 var der kun 35 danskere der vandt green cardet.

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 17-09-02 21:47

Prøv også at kigge på http://www.visajobs.com/.

Der reklamerer med:

Visajobs is the first web site dedicated to finding employment for foreign nationals wishing to live and work in the United States and Canada.

så det var måske et sted at kigge

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 28-07-03 23:14

>> Wacher

Har desværre ikke kunnet finde noget brugbart ud af det.
Om det så er mig, der ikke har været opmærksom mok, kan jeg ikke sige.

Men tak for hjælpsomheden.

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 29-07-03 18:57

DV2005 kommer formentlig i oktober ligesom sidste år så vær på udkig efter det.

Annuller spørgsmålet
Fra : Jimmy17

Dato : 04-01-06 21:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål