/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
puch maxi - regnvejr
Fra : Nikker
Vist : 665 gange
25 point
Dato : 14-04-05 17:46

Hvorfor går min puch ud når jeg kører i regnvejr?

er ved at være godt træt af det.

håber i kan hjælpe

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 14-04-05 18:29

Utæt ved cylinder/ studs....Ny pakning...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-04-05 20:41

Caam2 - Lagde du ikke mærke til at Nikker havde lagt et nøjagtigt magen til spørgsmål?
Din kommentar i denne tråd har lige kostet Nikker 25 point.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-04-05 20:44

Og selvom din historik viser at du KUN har svaret på Knallert-spørgsmål, er din kommentar faktisk noget vrøvl. Sorry.
Det har intet at gøre med utæthed eller ny pakning. Kun fugtproblemer, der nemt klares med en gang siliconespray.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-04-05 21:42

Har du luftfilter sat rigtigt på, så det ikke er fordi den får vand i indsugning/karburator?

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 15-04-05 13:23

Uhh, 25 points ?

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 15-04-05 14:53

Fucker man i det må man jo betale for det..
Arne j. Jeg har et liv og har derfor ikke tid til at bruge alt min tid på KANDU. Prøv det...